شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. 6 تیر 1405
-
حسین عزیزتر از جان
#شاخص_بورس مقاومتی که ماداورو برای حفظ حکوومت کرد از #خودرو و #خساپا برای صف فروش نشدن خیلی بیشتر بود😁 لااقل اون نیم ساعت سعی خودشو کرد این پت و مت پیش فرض صف فروش هستن هر روز گند کشیدن بازار را ای کاش به جای سهامی مثل فولاد این دو در خطر می افتادند شاد باشید
-
سصفها اگر میخواستن افزایش سرمایه رو رد کنن چند ماه پیش رد می کردن یه عده پارسال از شرایط جنگی و بلاتکلیفی افزایش سرمایه سو استفاده کردن و به اصطلاح از اب گل الود ماهی گرفتن رفتار چارت سال قبل (زمانی که کلیت بازار رو به رشد بود) گواه این هست که ان زمان برای چندرغاز نوسانگیری، افزایش سرمایه را نیمه کاره گذاشتن هرچند تاکید می کنم در حال حاضر دیگه بحث نوسانگیری در سهم مطرح نیست و فقط و فقط سهامدار باشید
-
فملی دوستان محترم سهامداران عزیز کسانی که پیام زیر 20000 ریا ل سهام رو انعکاس میدن ، از قافله جا موندن و مطرصد اینن سهامتون رو از چنگتون دراران ، اشتباه نکنید ، و گرنه حتما متضرر خواهید شد.
-
Negareh_100
فملی سلام و درود از فردا هر منفی خریدنی است نگران نباشید
-
دپارتمان بورس
#رمپنا تحلیل معتبر است . #صف_خرید با قدرت خریدار 6%+ 🗓1405/04/06 @departeman_ir
-
یزدان ابراهیمی
#افق //
-
هوش مصنوعی
#وبملت بزودی باید اعداد بالایی رو ببینه ولی قرار نیست همه چیز با راحتی و سرعت مدنظر شما پیش بره
-
روهان
خودرو با احتساب افزایش سرمایه زمانی که قیمت سمند و پارس سی میلیون تومن بود قیمت سهام ایرانخودرو هزار و هفتصد تومن بوده چندین هزار درصد افزایش نرخ محصولات موجب شده سهامداران سرمایشون پودر و نابود بشه بجای اینکه مثل شاخص سازها هفتاد هشتاد برابر بازدهی داشته باشه…
-
ثشاهد این یادم رفت. باید برای رد شدن از مقاومت داینامیک 6 ساله که با قیمت 1000ت یکی شده، فروشنده نباشه یا نه؟ به هرحال یه عده باید پیاده بشن یه عده جدید سوار بشن طبیعی هست اتفاقا اگر یه کله میرفت بالا باید ترسید. حجم خوردن توی کف قیمتی یه معنی بیشتر نداره. همونطوری که حجم خوردن توی مقاومت ها معنیشو دیدین. پروسه رشد توی بورس چندساله هست همون سال 99، از سال 97 شروع شد تا تابستون 99. تازه الان که دامنه 3 درصد هست که این بیشتر طول میکشه. چارت سهم واقعا تکنیکاله حالا من خودم هم اشتباه کردم خروج نزدم رفتم تو ضرر 50 درصدی یه تایمی، مقصرش خودمم این رو یادبگیرم اول از همه روح و روان خودمون ارامش بیشتری داره. خوش باشید
-
📊 فــانـــد بورس 📈
#سرود P/E~7.9 مثل سال گذشته تولید افت داشت و 149 هزار تن تولید کرد، در حد ماه مشابه و 25% کمتر از اردیبهشت. با افت 30% مقداری فروش نسبت به اردیبهشت درامد 27% افت داشت. بهار در مجموع عالی بود و با رشد 15% تولید سیمان(510 هزار تن) درامد 116% بیشتر بود، عمدتا بخاطر رشد نرخ های صادراتی (نرخ دلار) ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊