جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohsenebrn
۲۱:۳۷:۳۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصفها اگر میخواستن افزایش سرمایه رو رد کنن چند ماه پیش رد می کردن یه عده پارسال از شرایط جنگی و بلاتکلیفی افزایش سرمایه سو استفاده کردن و به اصطلاح از اب گل الود ماهی گرفتن رفتار چارت سال قبل (زمانی که کلیت بازار رو به رشد بود) گواه این هست که ان زمان برای چندرغاز نوسانگیری، افزایش سرمایه را نیمه کاره گذاشتن هرچند تاکید می کنم در حال حاضر دیگه بحث نوسانگیری در سهم مطرح نیست و فقط و فقط سهامدار باشید

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار