نمادهایی که امروز شنبه ورود پول هوشمند داشته اند: شیمیایی : #تاپیکو ؛ #شسپا ؛ #شاملا ؛ #شرانل ؛ #شکام ؛ #شگل ؛ #پاکشو ؛ #کربن ؛ #کیمیاتک ؛ #پترول ؛ #شکلر ؛ #شفارا ؛ پالایشی : #شپنا ؛ #پالایش ؛ #شراز ؛ پتروشیمی : #شلرد ؛ #بوعلی ؛ #شکبیر ؛ #شفن ؛ #شاروم ؛ #کازرو ؛ #شغدیر ؛ فلزات : #فسبزوار ؛ #فنوال ؛ #فصبا ؛ #فماک ؛ معدنی : #اپال ؛ #فتوسا ؛ #کیمیا ؛ بانکی : #وگردش ؛ سیمان : #سمتاز ؛ خودرو و قطعات : #تایرا ؛ #خیمن ؛ #ختور ؛ #خمحور ؛ #خفنر ؛ سرمایه گذاری : #صبا ؛ غذایی : #غشان ؛ #عالیس ؛ #غپینو ؛ #غمهرا ؛ #غگیلا ؛ #غشوکو ؛ #غمینو ؛ دارویی : #درهاور ؛ #دالبر ؛ #ددانا ؛ #درازک ؛ #دزهراوی ؛ #دسبحان ؛ #بیوتیک ؛ #دشیمی ؛ #دتوزیع ؛ #دارو ؛ #دیران ؛ #دجابر ؛ #دفرا ؛ #داسوه ؛ کانی غیر فلزی : #کسرا ؛ #کزغال ؛ #کسعدی ؛ ساخت تجهیزات و پروژه محور : #رمپنا ؛ نیروگاهی و یوتیلیتی : #بجهرم ؛ #دماوند ؛ #بمولد ؛ #شمس ؛ #بزاگرس ؛ حمل و نقل : #حکشتی ؛ #حسینا ؛ #حتاید ؛ #حتوکا ؛ #حخزر ؛ #حافرین ؛ #حپارسا ؛ زراعت : #زکشت ؛ #زبینا ؛ #زفجر ؛ قند و شکر : #قیستو ؛ #قشهد ؛ لاستیک و پلاستیک : #پیزد ؛ دیگر گروهها : #سیستم ؛ #سمگا ؛ #ولملت ؛ #نطرین ؛ #رافزا ؛ #سپیدار ؛ #گشان ؛ #ولنوین ؛ #رپویا ؛ #چکاوه ؛ #چخزر ؛ #گکوثر ؛ کانال تحلیل و اموزش اکونومارکت | @Market_AnalysisEdu
-
عدنان جعاوله
فزر ما بعد از افزایش سرمایه میخریم و سه هفته بعد . تاکید میکنم سه فته بعد خارج میشیم . چراکه در چند هفته بعد بازگشت میکند به عدد بازگشایی حدود 7500 و سهام جایزه فشار فروش را اغاز می کند
-
فولای 38ریال سود مجمع ؟؟؟؟؟؟؟
-
Universaljoint
#فاسمین به عنوان کسی که سه ساله سهامداره این اشغال سهم شدم می گم که یک قرون هم وارد این دزدخونه نکنین . این شرکت جز اعصاب خوردی و دله دزدی چیز دیگه ای نداره… قید پولتو باید بزنی… همیشه خدا نصف سال به دلایل مختلف تعلیقه
-
Wallstreetwaves💶
سرخطی قوی #حکشتی #شپنا #فسبزوار #درازک #غشهداب #رمپنا #دارو #سرخطی #واچلیست 1405/4/6
-
بورس .
شبندر با توجه به خرید درصدیها فردا حجم خوبی خواهد خورد 🟢🟢🚀🚀
-
فرا سرمایه
عملکرد صندوق #موج در خرداد: بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده که بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. چیدمان سبد بسیار عالی و هوشمند👍 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده…
-
BAHRAMH
#سخزر با توجه به گزارشات خوب سه ماهه نسبت به فصل مشابه سال قبل، منفی های سهم بسیار ارزشمنده ،صف فروش پایدار نیست و می تونه سریعا به روند صعودی برگردد و به نظرم برای بلند مدت سهم خوبیست.1405/04/6
-
سمیرا شاهین فر
ساروم یکی از بهترین ها و ارزون ترین ها با پی بر ای 4.2
-
Ji.wave | سهام | بورس | اموزش ترید
#خودرو تحلیل قبل https://t.me/ji_wave/3478
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #جهش: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته تقریبا . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه دارویی داره و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار گرفته 😄هیچ ورودی به سهام نداشته طبیعتا ❌ از #کگهر هم خارج شده. 🗓 1405/04/06