جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Universaljoint | universaljoint
۲۲:۳۸:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#فاسمین به عنوان کسی که سه ساله سهامداره این اشغال سهم شدم می گم که یک قرون هم وارد این دزدخونه نکنین . این شرکت جز اعصاب خوردی و دله دزدی چیز دیگه ای نداره… قید پولتو باید بزنی… همیشه خدا نصف سال به دلایل مختلف تعلیقه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار