جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
تحلیل نو | new_analysis
۲۳:۰۰:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

درود یه مطلب دلی و حاصل تجربه در بازار سرمایه عمدتا سهامداران سهامی که #جریان سود سازی #پایدار دارند را میخرند و به تارگت می رسانند. این وسط بعضی از سهام که ارزش ذاتی و جایگزینی بالایی دارند ولی مشکل در خلق ارزش افزوده و سود سازی دارند ، یک نوسان خوبی میکنند ولی مجدد برمیگردن به سطوح پایین قیمتی در واقع اسانسوری عمل میکنند. شما در بازار سرمایه سهام سود ساز و رشدی را انتخاب کن . مهم نیست از چه صنعتی و همواره لذت ببر در مواقعی برخی از گروه ها تغییرات بنیادی ایجاد می کنند و قاعدتا رشد انها بسیار بزرگتر از سایر قیمت های بازار خواهد بود. برای مثال در صنعت دارو سال قبل همین جا مطلبی درج کردم که این بازار در حال تغییر در نرخ ها به صورت جدیست و حاصل اون شده رشد های بسیار بزرگ در این صنعت و همچنان ادامه دار حالا یک سهامدار صنعت #قند مثلا اگر خودش رو با این بازدهی مقایسه کنه قطعا متعجب میشه و نباید اصرار کنه که روی همون صنعت این بازدهی رو بگیره به نظرم تا اینجای بازی بازار - پول در چهار گروه (نفتی پالایشی) ، ( غذایی - زراعت) ، (دارویی ) و سیمانی در حال کسب بازدهی هست. وقتی این صنایع به رشد حدکثری رسیدند پول ها یک نوسان در گروه های مستعد نوسان مثل خودرویی - قندی و… خواهد داد و مجدد برای سرمایه گذاری به این صنایع برمیگرده. معدنی ها - فولادی ها - بانکی ها هم حد وسط هستند یعنی هم نوسان دارند هم سرمایه گذاری . البته معدنی ها بیشتر سرمایه گذاری هستند به خصوص در صنعت مس و طلا به نظرم بازار ساز فعلا دوست داره بازار را با گروه فاندامنتال پالایشی به پیش ببره و عرضه ستاره #خلیج_فارس هم موید این نکته است. یادمه سال 99 برخی از سهام درجا زدند و شستا عرضه اولیه شد و 4 برابر شد جلوی چشم هزارن تحلیل گر از جمله من نوعی و یک درس بزرگ به ما داد که با #روند نباید جنگید شما وقتی با روند دوست باشی اگر ببینی بازی از یک گروه چنج شد به گروه دیگر چون در سود بزرگ از روند قبل هستی خیلی سریع تغییر بازی می دهی و با جریان بازار همگام میشی گفتم برای دوستان از دل بنویسم شاید گره گشا باشه و در اخر ارزو دارم بازار چنان رشدی داشته باشه که چشم دوستان حسود چهارتا بشه :) همین سلامت باشید.

فالورها 673
تاثیر (Imp) 143.0
بازدید 143
تعامل (Eng) 27.0
لیست اخبار