#دلر | اکسیر فروش در بهار ㅤ 🧪داروسازی اکسیر در خردادماه حدود 1,726 میلیارد تومان فروش ثبت کرده و سطح فروش شرکت نسبت به ماه های گذشته وارد محدوده بالاتری شده است. در مجموع بهار، مبلغ فروش شرکت حدود 157% بیشتر از بهار سال قبل بوده؛ رشدی که نشان می دهد عملکرد درامدی دلر در سال جاری کاملاً متفاوت از سال گذشته دنبال می شود. ㅤ @BorsRadar
-
M1363
خمحور هدف اول خمحور 700 بعد 1000
-
گدنا فردا گزارش ماهانه احتمال خیلی زیاد بیاد
-
محمد
بهیر فردا صف خرید سیگنال و واچ چند کانال معتبر
-
سعید پیرنیا
فزر خب دلیل اصرار حقوقی به اوردرهای سنگین امروز رو هم متوجه شدید بعد از اینکه یه شدو زد و صفش جمع شد ؟؟؟ اطلاعیه کدال هم اومد تجربه چندین ساله من بهم میگه تو روزای سرسبز بازار خیلی خوش بین نباش و تو روزای قرمز بدبین ، چیزی که من هفته قبل تو صفحه شپنا بهشون گفتم و همین طور تو صفحه فزر بازم میگم من از مدال خبر نداشتم فقط تکنیکال بهم می گفت اینجای سهم جای خوبی واسه برگشته انشالله که این خبر سبب بازگشت سهمتون بشه و اینکه دوستان در اینکه بنده نیتم نسبت بهشون همیشه صاف هست پی برده باشند یا حق موفق باشید
-
خبرفوری
🔺انتصاب در زیرمجموعه هلدینگ غدیر/ «مجید ضیایی» مدیرعامل فولاد شاهرود شد/ «سیروس حامدی» خارج شد 🔹شرکت فولاد شاهرود (نماد معاملاتی: فرود) در اطلاعیه ای اعلام کرد که بر اساس مصوبه مجمع عمومی عادی مورخ 1404/07/23 و جلسه هییت مدیره مورخ 1405/04/06، تغییراتی در ترکیب اعضای هییت مدیره و مدیریت عامل این شرکت صورت گرفته است. 🔹طبق این اطلاعیه، «مجید ضیایی» به نمایندگی از شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر، جایگزین «سیروس حامدی» شد و به سمت مدیرعامل و عضو هییت مدیره شرکت فولاد شاهرود منصوب گردید. ضیایی دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی معدن است. 🔹وی پیش از این سوابق مدیریتی از جمله مدیریت عاملی شرکت فولاد صبانور، شرکت صنایع مس شهید باهنر کرمان، شرکت فولاد شرق کاوه، شرکت شیشه سازی مینا و شرکت زمزم کرمان و همچنین مدیریت مجتمع صنعتی چادرملو را در کارنامه خود دارد. @khabarfouri
-
سلمان خان
وبملت یک ملیاردو 200 فردا در یک پله احتمالا در منفی 3 خرید خواهم کرد اخر وقت با صف خرید و مثبت 6 سلامی خواهم کرد 👋
-
سباستین بورسی
#فملی این فملی ظاهرا رفته تو فاز منفی .چرا هر سهمی میخرم پنچر میشه
-
محمد غلامحسینی
#شاخص_بورس #خودرو ✅نمودار نسبت بازدهی ایران خودرو به بازدهی بازار نشان میدهد که در حال رسیدن به محدوده حمایتی مهم است تا زمانی که این نمودار به کف نرسیده همچنان خودرویی ها از بازار عقب خواهند بود تا اینکه با رسیدن به حمایت بلند مدت بالاخره شاهد اقبال سرمایه گذاران به سهام های خودرویی خواهیم بود رسیدن این نمودار به ان کف ها کمی زمان بر است👉 ادرس کانال تحلیلی در تصویر…
-
یزدان ابراهیمی
#فملی // در مسیر حمایت 23 فیبوناچی،،، مگر اینکه اتفاقی بیفتد یا خبری شود…
-
بورس و ارز با رابینز (VIP)
#ومعادن_درخواستی ✅ومعادن 200حمایت مدلاین هست وچارت خوبی داره و بزودی میتونه از این کانال نوسانی و 6 ساله خارج بشه و یک رشد عالی داشته باشه در کل سهامدارنش نباید نگران باشند 📌@robbinstreders