شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 50 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 انتشار با ذکر منبع، بلامانع می باشد.
-
وگردش تا 900 تومان میتونه یه کله بره
-
ناما ب ی روی ناما هست و هرکسی میخواد سهم خودش رو تبلیغ کنه الگی میگه تیم ناما اومده رو فلان سهم ناما بعد از تخلیه فروشنده ها ؛ادامه رالی صعودی
-
فملی وقتی به علت جنگ ریزش داشته و بعد گذشت این کدت تازه به قیمت قبل رسیده!!!!ایا دیگر معنی اصلاح معنی میده؟؟؟ما هر کالای میبینیم حباب رو به بالا داره !!!ایا بورس که دست دولت و حقوقی های وابسته هست معنی اصلاح ایا همان نوسان گیری از مردم نیست؟حباب میسازن میترکونن دوباره میسازن این چه ربطی به تحلیل. یا ارزش نماد ها داره! لطفا راهنمایی کنید منو اگر اشتباه میکنم
-
غکورش حداقل eps امسال 600 تومان
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
شنیدید میگن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید ؟! میخوام یه داستان کوتاه واستون تعریف کنم اگر تا اخر نخونید شاید یه کمی بد اموزی داشته باشه ! یه روز به یه دیوونه و به یه عاقل گفتن اون طرف رودخونه یه گنجی هست .. اونی که عاقل بود رفت عمق رودخونه رو اندازه گیری کنه تا بتونه برنامه ریزی بهتری داشته باشه جهت عبور از رودخونه و … در همین حین دید دیوونه پرید وسط رودخونه رفت اون طرف و گنج رو برداشت برد در حالی که ممکن بود غرق بشه ! پ.ن: خیلی وقتا توی بازار دونستن خیلی زیاد لزوما به معنای سود کردن خیلی زیاد نیست بلکه بیشتر باعث میشه بتونید طرف زیان رو محدودتر کنید .. بنابراین ما توی بازار باس ترکیبی از یک دیوانه و یک عاقل باشیم ! جهت سنجش ریسک یک عاقل باشیم و جهت فرصت دادن به رشد سود دیوانه البته بلانسبت شما .. 🖐️ (اگر جای اینا برعکس بشه ممکنه همه چی خراب بشه !) •••
-
نارنج اهرم این صندوق باید تا ماه ها صف خرید بشه چون سهام های فرابورسی خیلی از شاخص عقب هستند
-
داوه همه چی 50 به 50 هست یعنی کل زندگی احتماله اونم مساوی
-
صندوق های طلای بورس ایران
وضعیت امروز حباب ها 🗓️6 تیر 1405 ❗️حباب منفی #طلا در حال تخلیه شدن. #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بهروز
سباقر شرکتهای سیمانی این ماه عملا فروش کمتری نسبت ه ماه قبل داشتند احتمال قطعی برق ازاین ماه است ذخیره برای روز مبادا
-
سیدداود سرمدی
وساپا شکست700پولبک تا685تشکیل سروشانه معکوس وپس ازتکمیل شانه راست صعودتا800و940نظرشخصی