جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mr.h_1366
۲۰:۳۴:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی سلام علیکم… دوستان عزیز خواهش می کنم برادر و خواهر من تو رو خدا سرمایه تون و مفت مفت نابود نکنید وقتی بالا می خرید با چند در صد منفی خوردن ترس به دلتون بیاد و زود بفروشید اگه نیاز ندارید به خدا زود برمیگردد من دوستانه میگم و خواهش می کنم بی دلیل نفروشید به مررگ خودم با ضرر می فروشید بعدش پشیمون میشید

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار