#بمولد | مولد نیروگاهی تجارت فارس با جهش فروش، خرداد را 69 درصد بالاتر از میانگین ثبت کرد گزارش فعالیت ماهانه مولد نیروگاهی تجارت فارس از شتاب گرفتن درامدهای عملیاتی شرکت در پایان فصل حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خرداد علاوه بر رشد قابل توجه نسبت به سال گذشته، فاصله محسوسی با میانگین ماه های قبل ایجاد کرده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد بمولد در خردادماه به 2,362 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 71 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 6 ماهه شرکت به 8,388 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 48 درصد افزایش را نشان می دهد و از استمرار روند رو به رشد درامدها خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد 5 ماه نخست سال مالی 6,026 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دوره حدود 1,205 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 96 درصد بالاتر از میانگین پنج ماه قبل ثبت شده که نشان دهنده جهش چشمگیر درامدی و ثبت یکی از بهترین عملکردهای ماهانه شرکت است. در مجموع، گزارش جدید بمولد تصویری از رشد پایدار درامد، ثبت عملکردی به مراتب بهتر از روند ماه های گذشته و تقویت شتاب عملیاتی شرکت ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند از منظر بنیادی، یکی از نکات مثبت این نیروگاهی در سال مالی جاری باشد. @akhbar_majame
-
پیشگو بورس دلار طلا
#فلامی - درخواستی 🟢#حمایت : 600 اینجا یه برگشتی داره 🔻مقاومت : 660 این قیمت باید حواست باشه اگه عبور کرد یعنی ادامه رشد اگه نتونه اصلاح میزنه. 🔻حدضرر : بزار 600 @pishgoo404
-
وبملت وبملت بیشترین ضرر و بدترین حقوقی بازار
-
وبملت احتمالا کسی خوشش نمیاد اما بازار دیگه فقط ریزشی خواهد بود چون اخبار سمت تنش پیش میره بعد وقت برای خرید هست الان فقط خروج.. یماه پیش خیلی خوش بین بودم اما باید واقع بین بود
-
آرتین
#فزر . گزارش توجیهی حسابرس قانونی هم کدال شد. میمونه تایید سازمان بورس. افزایش سرمایه پیشنهادی 55.5درصد بوده پنجاه درصد حسابرس تایید کرده. بنظر من فزر امسال با سرمایه جدید حدود دو تومن سود میسازه. فزر کم نظیر
-
شفارس دوستان گزارش خرداد امده کسی خبر داره اینجا بفرسته؟
-
لیدر تریدر (بورس)
💢نتیجه سیگنال مشترک کانال عمومی و VIP نام نماد: #فسبزوار بازدهی: حدود 24 درصد این سهم در بهترین زمان برایتان سیگنال شد. ❌سیگنالهای جدید کانال VIP را به هیچ عنوان از دست ندهید جهت اطلاع از شرایط عضویت در کانال VIP لیدر تریدر به ایدی زیر پیام دهید @ADM_Leadertrader
-
بجهرم یه خونه ویلایی 2طبقه را سال 1399دادم سهام بجهرم خرید کردم واقعا خیلی ها را بیچاره کردمفت هم بدن دیگه نمیخرم
-
عباد
نبابک نفهمیدم موضوع حق تقدم چی بود این وسط اول یه مطالعه بکن بعد نظر بده این سهم حق تقدم نداشته جناب افزایش سرمایش از انباشته بود کابرج 11 ثبت شد
-
کانال حاج علی
کمی میخوام در مورد بازار صحبت کنم نظر شخصیم هست ، همه جوانب بگم شایدم اشتباه باشه دوست داشتی بخون . بازار از حالت یکدست سود دادن دگه گذشت . دگه میسنجه چقدر فلان سهم سود میده فورواردش چنده… البته یسری سهام از رشد عقب بودن نمونش فارس بود که مستقیم گفتم بخرید و خدا را شکر سود خوبی کردید پر حجم . نکته جالب که شاید خیلی از شماها حس نکردید از روزی که فارس رشد کرد فملی مشغول اصلاح هست . یه نگاه به چارت فملی بندازید ! یه نگاه باید خیلی هامون تغییر بدیم اینکه باید محافظت کنی از سودت مثال : درسته فملی سود خوب کردی ولی چرا باهاش ازدواج میکنی همراه اصلاحش تو هم میایی پایین و 15% میبری خودت تو زیان یاد بگیر حد ضرر و سود برای خودت تعریف کنی . حالا همین فملی محتمله 5% 6% دگه هم اصلاح کنه ولی صحبت من این هست ، از سودی که کسب میکنی محافظت کن . مورد بعدی، روی موج سوار شو. یه زمانهایی به واسطه اخبار یا اینکه بازار ساز میخواد یه نماد ترند کنه حرکت میدن تو هم سوار این موجها شو و سودت بگیر کاری به بقیه داستانهاش نداشته باشه قرار نیست یکسال بمونی روی سهم اشکالی نداره امروز بخری ، 2 روز دگه بفروشی . مهم سود تو و پرتفو . الان این مدت شپنا لیدر بود و تاپیکو شستا… سود گرفتی از اینها؟! شستا که پر حجم بود چقدر تونستی از این موج سود بگیری ؟ طرز نگاهت به جریان پول تغییر بده اگر ،سود از این موارد نگرفتی.
-
ali reza
#غکورش سفته بازی