جزئیات خبر | تلگرام
بازگشت به خانه
کانال حاج علی | channelhajali
۲۲:۱۶:۳۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

کمی میخوام در مورد بازار صحبت کنم نظر شخصیم هست ، همه جوانب بگم شایدم اشتباه باشه دوست داشتی بخون . بازار از حالت یکدست سود دادن دگه گذشت . دگه میسنجه چقدر فلان سهم سود میده فورواردش چنده… البته یسری سهام از رشد عقب بودن نمونش فارس بود که مستقیم گفتم بخرید و خدا را شکر سود خوبی کردید پر حجم . نکته جالب که شاید خیلی از شماها حس نکردید از روزی که فارس رشد کرد فملی مشغول اصلاح هست . یه نگاه به چارت فملی بندازید ! یه نگاه باید خیلی هامون تغییر بدیم اینکه باید محافظت کنی از سودت مثال : درسته فملی سود خوب کردی ولی چرا باهاش ازدواج میکنی همراه اصلاحش تو هم میایی پایین و 15% میبری خودت تو زیان یاد بگیر حد ضرر و سود برای خودت تعریف کنی . حالا همین فملی محتمله 5% 6% دگه هم اصلاح کنه ولی صحبت من این هست ، از سودی که کسب میکنی محافظت کن . مورد بعدی، روی موج سوار شو. یه زمانهایی به واسطه اخبار یا اینکه بازار ساز میخواد یه نماد ترند کنه حرکت میدن تو هم سوار این موجها شو و سودت بگیر کاری به بقیه داستانهاش نداشته باشه قرار نیست یکسال بمونی روی سهم اشکالی نداره امروز بخری ، 2 روز دگه بفروشی . مهم سود تو و پرتفو . الان این مدت شپنا لیدر بود و تاپیکو شستا… سود گرفتی از اینها؟! شستا که پر حجم بود چقدر تونستی از این موج سود بگیری ؟ طرز نگاهت به جریان پول تغییر بده اگر ،سود از این موارد نگرفتی.

فالورها 9365
تاثیر (Imp) 417.0
بازدید 417
تعامل (Eng) 11.0
لیست اخبار