جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mrl2020
۲۲:۱۷:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وبملت احتمالا کسی خوشش نمیاد اما بازار دیگه فقط ریزشی خواهد بود چون اخبار سمت تنش پیش میره بعد وقت برای خرید هست الان فقط خروج.. یماه پیش خیلی خوش بین بودم اما باید واقع بین بود

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار