📈 گزارش معاملات صندوق های طلا و نقره در روز شنبه 6 تیر 1405 🔵صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر طلا و نقره در نخستین روز معاملاتی هفته عملکرد متفاوتی را به نمایش گذاشتند. صندوق های طلا با رشد قیمت همراه شدند؛ در مقابل، صندوق های نقره برای نهمین روز متوالی ورود نقدینگی حقیقی را تجربه کردند و روند مثبت جریان سرمایه در این گروه ادامه یافت. سبزپوشی صندوق های طلا 🔵ارزش معاملات صندوق های طلا در پایان معاملات امروز به 4 هزار و 810 میلیارد تومان رسید. تمام صندوق های طلا از ابتدای معاملات در محدوده مثبت دادوستد شدند و در نهایت نیز با بازده مثبت یک تا 2 درصدی به کار خود پایان دادند. 🔵مجموع ورود پول حقیقی به صندوق های طلا از ابتدای سال همچنان در سطح 45 هزار میلیارد تومان قرار دارد. حجم معاملات صندوق های طلا نیز در معاملات امروز به 591 میلیون و 300 هزار واحد رسید. 🔺بررسی جریان نقدینگی نشان می دهد از میان 31 صندوق فعال طلای بازار سرمایه، 6 صندوق با ورود پول حقیقی همراه شدند. در پایان معاملات نیز ارزش سفارش های خرید صندوق های طلا به 143 میلیارد تومان رسید، در حالی که ارزش سفارش های فروش در سطح 53 میلیارد تومان قرار گرفت که بیانگر برتری تقاضا در تابلوی معاملات این صندوق ها است. نهمین ورود متوالی پول حقیقی به صندوق های نقره 🔺صندوق های سرمایه گذاری مبتنی بر نقره در معاملات امروز نیز با استقبال سرمایه گذاران حقیقی همراه شدند و برای نهمین روز متوالی ورود پول را به ثبت رساندند. 🔺ارزش معاملات این صندوق ها در روز جاری به 548 میلیارد تومان رسید و خالص تغییر مالکیت ان ها مثبت 91 میلیارد تومان ثبت شد. با احتساب معاملات امروز، مجموع ورود پول حقیقی به صندوق های نقره از ابتدای سال به 13 هزار و 67 میلیارد تومان رسید. 🔵در پایان معاملات، ارزش سفارش های خرید صندوق های نقره یک میلیارد تومان و ارزش سفارش های فروش 1.2 میلیارد تومان ثبت شد. 🔺همچنین از میان 7 صندوق فعال نقره بازار سرمایه، 3 صندوق ورود پول قابل توجهی را تجربه کردند که موجب تداوم روند مثبت جریان نقدینگی در این گروه شد. @sena_news
-
یزدان ابراهیمی
#ومعادن //
-
آنلاین بورس
#الومینا 📈 بدون توضیح همه چیز گویاست احتمالا 3.4 کندل منفی داشته باشه و بعد انفجار میشه یه سود خفن توش خوابیده بماند یادگار 1405/4/6 💰@bours_online
-
کارگزاری حافظ شعبه همدان
🔵 بررسی 100 شرکت پربازده بازار پس از جنگ 🔵 🔴 در این پست به بررسی 100 نماد پربازده بازار از چند جنبه مختلف پرداختیم تا دید بهتری از شرکت هایی که بهترین عملکرد را در این بازه 40 روزه ثبت کردند به دست اوریم. 🔵 در این بررسی به نکات جالبی برخوردیم که به تعدادی از انها اشاره میکنیم: ✅ میانگین بازدهی نمادهای بورس، کالا، انرژی و فرابورس از صنعت نهادهای مالی واسط 90% بود. ✅ گروه محصولات شیمیایی که شامل حدود 60 نماد فعال در بازار است، تنها 4 نماینده در این لیست دارد. ✅ 4 نماینده صنعت سرمایه گذاری، همگی مرتبط با 3 صنعت دارو، غذا و سیمان بودند. ✅ از 21 نماد زراعی 8 شرکت بازدهی بیش از 80% داشتند و در این لیست جای گرفتند. ✅ به جز صنایع پراقبال بازار، ولملت، قاسم، چخزر، چفیبر، خفنر، نطرین، ثغرب، ثجنوب، شساخت، حخزر، حپارسا، شمس، پلاست نمادهایی بودند که از سایر گروه های بازار به این لیست راه یافتند. @enigma_investing
-
علی
#حافرین سودهای. 500 تا 1000. تومانی. در راه است
-
امید کریمی
ومعادن با توجه به سوابق RSI این سهم،ظاهرا عادت داره بیاد تا پایین و دوباره برگرده بالا.سابقه نداشته از 50% برگرده بالا
-
کانال اتاق فکر نخبگان بورس
اهرم (D) به عنوان پرتراکنش ترین نماد و همچنین نماینده بازار سهام بروزرسانی در اخرین بروزرسانی گفته شد که انتظار میره روند صعود به سمت سقف شکنی ادامه داشته باشه که همین اتفاق هم افتاد. اما در حال حاضر… کماکان تاییدیه های صعودی برقرار هستند؛ در عین اینکه ایندکس نوسانگر به ناحیه پرریسک رسیده و اگه نقض دوم نمایان بشه، میتونیم بگیم روند صعودی در بازار حداقل برای کوتاه مدت به اتمام رسیده. دقت داشته باشید که هنوز این اتفاق نیفتاده و صرفاً یک احتمال هست، و سوی مقابلش هم اینه که نقضی رخ نده، بار دیگه (ترجیحاً تا اخر همین هفته) بازار با افزایش تقاضا همراه بشه، و نقض دوم ایندکس هم از نواحی قیمتی بالاتری اتفاق بیفته. دنبال میکنیم… هرگز توصیه به خرید و یا فروش نیست… #صرفا_نظر_شخصی @shakhesesabz 1405/04/06
-
یزدان ابراهیمی
#وبملت //
-
محمد
سمگا مقاومت فردا ش مهمه، شاید کمی درجا بزنه خسته نشین، صعود در راهه
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
#شپدیس برام جالب بود امروز علیرغم فروش حدود 60 درصدی حقوقی ،ورود پول 185 میلیاردی داشته و علیرغم قدرت خریدار پایین، نسبت سرانه خرید هوشمند تقریبا 2 برابر فروش هوشمند بوده است و حدود 30 درصد ارزش سهام معامله شده ورود پول هوشمند داشته… البته که بحث افزایش سوداوری بی تاثیر نیست ولی با ی جستجوی کوتاه در فضای مجازی متوجه شدم خیلی از کانال های بورسی هم شپدیس رو سیگنال کردن😉(که البته ما به این مقوله هم توجهی نداریم)
-
فولادبان (Fouladban)
🔻امار نهایی معاملات بورس کالا/ 33 درصد محصولات فروخته شد 🔹به گزارش خبرنگار فولادبان، روز شنبه 6 تیر 1405، امار نهایی بورس کالا تا ساعت 19 نشان می دهد که در مجموع 113 هزار و 134 تن محصول فولادی در تالار بورس کالای ایران عرضه شد که از این میزان 37 هزار و 167 تن، معادل 32٫85 درصد، مورد معامله قرار گرفت. 🔹در این روز، 22 هزار و 840 تن شمش بلوم عرضه شد که 19 هزار و 475 تن از ان، معادل 85٫26 درصد، به فروش رسید. قیمت میانگین موزون ثبت شده برای این محصول 566 هزار و 840 ریال بود. 🔹برای اطلاع از جزییات این مطلب به لینک ذیل مراجعه کنید: لینک کوتاه: https://fouladban.com/?p=153880 #بورس_کالا #امار_نهایی گروه تلگرام. کانال تلگرام. بله. واتس اپ. اینستاگرام🔴 https://t.me/didebanfoulad https://t.me/fouladban http://ble.ir/fouladban https://chat.whatsapp.com/LduFwvCXFrhAIoZpjfjXZ4 https://www.instagram.com/foouladban?igsh=dTR5ZTlld3c5Mzd3