#دلر و رکوردهای جذاب •️ شرکت داروسازی اکسیر طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 17,259,539 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 228 درصد رشد داشته است. •️ دلر طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 37,694,275 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 157 درصد رشد داشته است. P/e ~ 9.2
-
ف ف
شپنا تا اخر سال 4000 تومان
-
مادیرا اشتباه بزرگ زندگی خیلیا ورود به این و شرکت تو افزایش سرمایه هاش بود… با اسم و بی رسم ترین اشغالللل
-
خموتور ❌تا سه هفته ی کاری دوباره 125 رو میبینه: یعنی دقیقاً 25% اصلاح؛ بعدش صعودش شروع میشه❌
-
بورس . ارز دیجیتال
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. 6 تیر 1405 @Boursc
-
Mehdi
افق افق دلایل افزایش سود چشمگیر 12 ماهه نسبت به دوره گذشته رو با توجه به درخواست سازمان، راهی کدال کرد. حتما مطالعه کنید نکات جالبی گفته شده که میت نا تضمین کننده این افزایش در سال جاری هم باشد
-
اخابر اخابر در دو راهی صعود ان شاالله
-
ali84
#شبندر شبندر را در 660تومن خریدم اما چه فایده خیلی زود فروختم دوبار این اشتباه را کردم هرچه سود کردم پای فلامی وسغرب قربانی کردم بار سوم است خدا هوامو داشت امروز ورود کردم زنهار نفروشید اگر فروختید مطمینم ضرر میکنید من باتجربه میگم حال خوددانید درود دوستان هموطن
-
شلرد نهایتا 350 تومان
-
مهرداد اسدی
سصوفی هرمنفی فرست خریدمجدد
-
رضا
#وتجارت ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید