#وتجارت ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید
-
Mojtaba
#ولیز فردا از صف فروش یه پله دیگه میخریم
-
یادداشت های بورسی امین (امین بیگانی)
📊📈 #بازار ارزش معاملات 34.7 همت نسبت به اوج عدد کاهش یافته ولی باز نسبت به میانگین های 20 همتی هنوز بالا هستیم و البته که در اصلاح زمانی و قیمتی فعلی ارزش معاملات خوبی حساب میشه سرانه فروش 37 درصد بیشتر 1954 میلیارد تومان خروج پول حقیقی نوسان ورود و خروج پول حقیقی هم مشخصا به خاطر دو دل بودن بازار هست پول نوسانی درگیر نوسانات منفی و مثبت روزانه س 50 درصد مثبت و 50 درصد منفی 13.5 همت صف خرید و 4.2 همت صف فروش باقی مانده پایان بازار وبملت در حال اصلاح و تشکیل یک سه موجی اصلاحی هست فملی فردا به سطح فیبو حمایتی 236 همین حرکت اخیر خودش میرسه اصلاح فعلا داره ارام انجام میشه و نشانه خوبی هست مثلا در اصلاح فملی شاهد کاهش حجم معاملات هستیم و صف فروش سنگینی را تا الان شاهد نبودیم پالایشی ها تعدادی اخر وقت عرضه شدند ولی نصفشون عملا صف خرید موندند فردا باز عرضه ها میتونه ادامه پیدا کنه نیمه دوم دوشنبه بازار میتونه شرایط متفاوتی داشته باشه روند کلی هنوز هم صعودی هست ولی اصلاح فعلی هنوز در گروه ها و سهم های مختلف میتونه جداگانه و متفاوت باشه سهم ها تا محدوده های فیبویی 236 تا 382 همین موج صعودی میتونن اصلاح داشته باشن و بعد حرکت بعدی صعودی را بعد تکمیل این اصلاح شروع کنند… بعضی گروه ها و صنایع زودتر شروع کردند مثل فملی و وبملت و زودتر هم تمام میکنند و بعضی هنوز وارد اصلاح هم نشده اند و بعضی هم که اصلا حرکتی نداشتند… ✍️ امین بیگانی 05.04.1405 🔤 @aminbeigani1
-
كانال تحليلي و آموزشي بورس آريا
#سرچشمه هفتگی تثبیت بالای محدوده 600 روند رو به رشد سهم را ادامه دار خواهد کرد 6تیر
-
دارایکم تا میشود بفروشید راحت شویم که خودمان سهامدار باشیم پالایش محکم استوار در صف خرید با حمایت سهامداران!
-
اخبار شرکتها و مجامع
#لسرما | سرماافرین با رشد خیره کننده درامد، خرداد را بالاتر از میانگین فصل به پایان رساند گزارش فعالیت ماهانه صنایع سرما افرین ایران از تداوم روند رو به رشد درامدهای عملیاتی حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد تجمیعی شرکت نسبت به سال گذشته جهشی قابل توجه را به ثبت رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد لسرما در خردادماه به 389 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 62 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 1,643 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 214 درصد افزایش را نشان می دهد و از بهبود محسوس روند فروش خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 1,254 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 627 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 38 درصد پایین تر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده است؛ با این حال، رشد بیش از سه برابری درامد تجمیعی نسبت به سال گذشته همچنان مهم ترین نکته مثبت این گزارش محسوب می شود و از حفظ روند رو به رشد شرکت در سال مالی جاری حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید لسرما نشان می دهد بهبود عملکرد عملیاتی شرکت نسبت به سال گذشته همچنان ادامه دارد و رشد چشمگیر درامد تجمیعی، چشم انداز بنیادی شرکت را تقویت کرده است. @akhbar_majame
-
خودرو این شرکت باید با حمایت سهامداران از کروز پس گرفته بشه
-
باشگاه بورس
%حباب صندوق های اهرمی #بیدار #شتاب #اهرم مجددا به محدوده بالای 12% حباب منفی رسیدن
-
بورس وان
%حباب صندوق های اهرمی #بیدار #شتاب #اهرم مجددا به محدوده بالای 12% حباب منفی رسیدن
-
AVA_Premium
%حباب صندوق های اهرمی #بیدار #شتاب #اهرم مجددا به محدوده بالای 12% حباب منفی رسیدن
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
%حباب صندوق های اهرمی #بیدار #شتاب #اهرم مجددا به محدوده بالای 12% حباب منفی رسیدن