جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا | reza020020
۲۱:۰۲:۴۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وتجارت ببخشید یه سوال داشتم. هفنه بعد شنبه یکشنبه بورس تعطیل هست یا فقط دوشنبه تعطیله؟ من ضجار دارم با سررسید 17 تیر موندم چیکار کنم. ممنون میشم جواب بدید

لیست اخبار