🟢 اردهای حمایتی سنگین خرید ؛ #خودرو #شاراک #وسپه #غزر #خساپا #زشگزا #وشهر #چدن 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
مارکوس
#شیران من نمیدونم، این سهم باید تا اخر سال 20 هزار تومن بشه. میخواد با دلیل بشه میخواد بی دلیل بشه. خودش میدونه. پول یه خونه رو پاش گذاشتیم باید تا اخر سال حداقل همونو به ما برگردونه. تامام🤑🤑🤑
-
استاک مارکت
#زبینا 500 هکتار هم باغ پسته دارد…
-
دکتر بورس منشیان اصل
#زکشت خرید جدید ، امروز شنبه شش تیر ماه ، به به عجب حمایتی، دمت گررررم هر کی هستی ، خیر پول ت ببینی
-
وبملت حقوقی وبملت یه عده پیر مردن که جسارت ریسک سودای 80ـ90 درصدی هم ندارن میان یه 20ـ40 درصد میگیرن خالی میکنن باز دوباره پله ای یا تو کف کف می خرن باز دوباره روز از نو روزی از نو😂😂
-
ثشاهد داداش منم میتونم بگم 30میلیون سهم دارم بازیگر سهمم و ازاین حرفها.یادم افتاد به سال 98و کانالها… بنده شخصا فردا از سهم خروج میزنم اگه حتی سهم ازاینجا ده هزار درصد رشد کنه مبارکتون باشه.خدانگهدارتون
-
hv
#شاخص_بورس #رانفور #وبصادر تمام مشکلات بوجوده امده در سیستم بانکی به روز نبودن زیرساخت های انفورماتیک انها است و همه ی این مشکلات از ناتوانی و ناکارامدی مدیران و متخصصان بی سواد تحمیلی در این شرکت است شرکتی همانند رانفور بیش از 6 سال است که سهامداران خود را به خاک نشانده وهیچ رشدی نداشته است این شرکت تحت نظر بانک ناتوان مرکزی است.
-
مهندس لطیفی نژاد
وبملت وبملت فقط ط هاش سود میدن خودتون تا اخرش رو بخونید
-
وبملت کاشکی از فردا اینجا ضررهاتون رو هم اعلام کنید
-
iman 84
فملی بعد چند سال برگشتم تو بورس نمیدونم چرا نظرات بخر بخر جا نمونی و تارگت های فضایی دوستان عجیب منو یاد سال سیاه 99 میندازه! خلاصه اینکه دو دستی سرمایتون رو بچسبین وقتی دود شد رفت هوا هیشکی نمیاد بگه حالت چطوره. شایدم من مار گزیدم از ریسمان سیاه و سفید میترسم… خواهیم دید چه خواهد شد!
-
[email protected]
میگم پیش بینی های خوبی کردیا! خفنر یک ماهه صف خریده نزدیک 100 درصد امد بالا کبافق هم امیدوارم راه خفنر را بره