جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| negino
۲۱:۵۷:۱۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ثشاهد داداش منم میتونم بگم 30میلیون سهم دارم بازیگر سهمم و ازاین حرفها.یادم افتاد به سال 98و کانالها… بنده شخصا فردا از سهم خروج میزنم اگه حتی سهم ازاینجا ده هزار درصد رشد کنه مبارکتون باشه.خدانگهدارتون

تعامل (Eng) 3.0
لیست اخبار