ثشاهد داداش منم میتونم بگم 30میلیون سهم دارم بازیگر سهمم و ازاین حرفها.یادم افتاد به سال 98و کانالها… بنده شخصا فردا از سهم خروج میزنم اگه حتی سهم ازاینجا ده هزار درصد رشد کنه مبارکتون باشه.خدانگهدارتون
-
روح الله محمدی
وبملت وبملت دوره ی تناوب داره ، این سهم شاید در دوره ی رشد خوب عمل نکند ولی روی هم رفته بازدهیش از بقیه ی بانک ها بهتر میشه و تا پایان تابستان سهم 200تومانی حداقلشه
-
بورسیران
#دلقما در یکسال 300درصد رشد کرد #زفجر 200درصد یکسری نمادها هم درجا میزنن سهم پدرومادر دار پیداکردنش راحت نیست
-
ali reza
#شپنا فردا صف خریدش احتمالا کمتر بشه حداکثر حجم خرید هر اردر میشه 100 هزار از 300هزار سهم نیاز به اصلاح ریز حداقل داره باید دید بازارگردان قصد داره این کار را بکنه یا نه!
-
چاکر
#شپدیس به نظر گزارش بهار خوب نباشه،فعلا خرید نمیکنم
-
mina.MT72
#شپلی حقوقی ریز داره میفروشه. حقیقی هم ورودش را متوقف کرده. امیدواریم این هفته درصدی ها خرید خوبی کنند تا مقاومت 550رابتونیم رد کنیم
-
Poriya Askari
غگل چرا بیخیال بشیم؟ 40تا50 سود هم بده خوبه
-
عدنان جعاوله
فزر مثلاً این که تا حد اکثر دو ماه سهام جایزه شما در پرتفو نمی نشیند و قابل فروش نیست
-
الومینا امروز خرید انجام شد در منفی 3 از فردا اماده صعود باشید
-
ف ف
غمینو گزارش مالی عالی داده
-
بورس۲۴ | Bourse24
تالار صادراتی در یکشنبه 7 تیر 1405 شاهد عرضه فولاد و سیمان خواهد بود به گزارش بورس 24، جزییات عرضه های تالار صادراتی بورس کالای ایران برای روز یکشنبه 7 تیر 1405 منتشر شد. https://www.bourse24.ir/news/358795/