جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| ali1350-144
۱۹:۵۶:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سکرد متاسفانه حساب شما می ما بانک سپه بود که در 15 فروردین با اختلال روبرو شد بیست روز بعد از زمان واریزی سود ؛ مسیول کارخانه گفتند بانک ملت حساب افتتاح کنید می ریزیم اونجا .الان میگن بانک ملت بلد نیست چگونه کاریز کند این از شاهکارهای روزگار هست .هر روز به بهانه ای به اخر هفته سوق میدهند اخر هفته هم گوشی رادار نمی دارند میافته هفته بعد. نزدیک به سه ماه است پول سهامداران را بلوکه کردند اگر پول کارخانه بود چکار میکرد. همه 60 درصد از سودشان سود بردند اما بجای ما شرکت پول ما را استفاده میکنه و ازش سود می بره. این است شانس ما و خوشبختی انها

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار