جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محسن بورسی | mohsen.boors
۲۱:۵۶:۲۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپلی یه تعدادی از دوستان هم لطف کنن کمتر بیان گزارش پرتفوی شخصی بزارن. اینکه کجا خریدی و چن تا خریدی و چقد سودی برای دیگران کوچکترین اهمیتی نداره بخدا. خودتو در معرض نزار که خدا خوشش نمیاد. بهتر نیست صرفا از کلیت سهم و بازار صحبت کنی تا بقیه استفاده مفید ببرن؟

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار