شفارس نمادهای بنیادین!!!! بنده ی خدایی گفته بروید سراغ نمادهای بنیادین، یعنی شفارس که سودش از 5 تومن رسونده به 17 تومن روی بنیاد نبوده…!!! بعدشم از قراین پیداس که به احتمال، سودسازیش رشد خواهد داشت و این ماه هم می ره مجمع… حالا نکتش کجااااس، اینجاس که درسته برخی بالا خرید زدن و هنوز تو ضرر هستند اما این رشد اخیرش حدود 100درصد بوده و یه جورایی یه کله رسیده به این قیمت… نکتش کجااااس اونجا که بازارگردانش زیر این قیمت ها 3 میل 3 میل می فروخت اما تا چند روز پیش و حتی امروز داره در قیمت های بالاتر 12 میل 12 میل خرید می زنه… جالبیش کجاااس اینجا که نمی خوام به سراغ برخی حرف ها برم مثلا اون بنده خدا که درصدی بود و اون موقع می گفت نگه دارید تا فلان سال که امسال باشه یه طوری در 6ماهه نخست امسال، قیمتش میشه فلان قدر…اماچی شد اون حرف هااااا…البته این با حرف های قبل قدری در تناقض بود، گفتم که یادتون باشه اینجا مبنا فقط احتمال هست نه یقین… فعلا هم سکوت دارم، چون اگه مثل قبل شروع کنم، عوامل درصدی ها اماده هستند که…که که که تحلیل ها رو فیک کنن… فعلا ⏳🕯⏳سلاااااااااام…😉😉😉 . 📜📃📜…
-
یزدان ابراهیمی
#پارس // فردا در نقطه حمایت 38 فیبوناچی قرار دارد، باید ببینیم واکنش نشان می دهد یا به سمت حمایت 50 فیبوناچی می رود!
-
هوش مصنوعی
#وتجارت یکی پی بر ای فورواردشو حساب کنه بگه به یک میرسه یا نه!
-
شگویا کسی لینک انلاین مجمع رو داره ؟
-
حسین عزیزتر از جان
#شاخص_بورس مقاومتی که ماداورو برای حفظ حکوومت کرد از #خودرو و #خساپا برای صف فروش نشدن خیلی بیشتر بود😁 لااقل اون نیم ساعت سعی خودشو کرد این پت و مت پیش فرض صف فروش هستن هر روز گند کشیدن بازار را ای کاش به جای سهامی مثل فولاد این دو در خطر می افتادند شاد باشید
-
سصفها اگر میخواستن افزایش سرمایه رو رد کنن چند ماه پیش رد می کردن یه عده پارسال از شرایط جنگی و بلاتکلیفی افزایش سرمایه سو استفاده کردن و به اصطلاح از اب گل الود ماهی گرفتن رفتار چارت سال قبل (زمانی که کلیت بازار رو به رشد بود) گواه این هست که ان زمان برای چندرغاز نوسانگیری، افزایش سرمایه را نیمه کاره گذاشتن هرچند تاکید می کنم در حال حاضر دیگه بحث نوسانگیری در سهم مطرح نیست و فقط و فقط سهامدار باشید
-
فملی دوستان محترم سهامداران عزیز کسانی که پیام زیر 20000 ریا ل سهام رو انعکاس میدن ، از قافله جا موندن و مطرصد اینن سهامتون رو از چنگتون دراران ، اشتباه نکنید ، و گرنه حتما متضرر خواهید شد.
-
Negareh_100
فملی سلام و درود از فردا هر منفی خریدنی است نگران نباشید
-
دپارتمان بورس
#رمپنا تحلیل معتبر است . #صف_خرید با قدرت خریدار 6%+ 🗓1405/04/06 @departeman_ir
-
یزدان ابراهیمی
#افق //
-
هوش مصنوعی
#وبملت بزودی باید اعداد بالایی رو ببینه ولی قرار نیست همه چیز با راحتی و سرعت مدنظر شما پیش بره