جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
The Main Way | wwwqqqq
۱۹:۱۹:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شفارس نمادهای بنیادین!!!! بنده ی خدایی گفته بروید سراغ نمادهای بنیادین، یعنی شفارس که سودش از 5 تومن رسونده به 17 تومن روی بنیاد نبوده…!!! بعدشم از قراین پیداس که به احتمال، سودسازیش رشد خواهد داشت و این ماه هم می ره مجمع… حالا نکتش کجااااس، اینجاس که درسته برخی بالا خرید زدن و هنوز تو ضرر هستند اما این رشد اخیرش حدود 100درصد بوده و یه جورایی یه کله رسیده به این قیمت… نکتش کجااااس اونجا که بازارگردانش زیر این قیمت ها 3 میل 3 میل می فروخت اما تا چند روز پیش و حتی امروز داره در قیمت های بالاتر 12 میل 12 میل خرید می زنه… جالبیش کجاااس اینجا که نمی خوام به سراغ برخی حرف ها برم مثلا اون بنده خدا که درصدی بود و اون موقع می گفت نگه دارید تا فلان سال که امسال باشه یه طوری در 6ماهه نخست امسال، قیمتش میشه فلان قدر…اماچی شد اون حرف هااااا…البته این با حرف های قبل قدری در تناقض بود، گفتم که یادتون باشه اینجا مبنا فقط احتمال هست نه یقین… فعلا هم سکوت دارم، چون اگه مثل قبل شروع کنم، عوامل درصدی ها اماده هستند که…که که که تحلیل ها رو فیک کنن… فعلا ⏳🕯⏳سلاااااااااام…😉😉😉 . 📜📃📜…

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار