❗️ بیشترین درصد حجم خرید حقوقی ؛ #خراسان #سبهان #ساوه #فنوال #سهگمت #سغرب #کخاک #فرود 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
کانال حاج علی
خوشحالیم برای سهامداران و پرسنل پتروشیمی #زاگرس هم فروش خوبی داشته در خرداد، هم 146 هزار تن تولید ❤️ •️ شرکت پتروشیمی زاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,864,426 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است. •️ زاگرس طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 109,362,292 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افت داشته است.
-
عقاب آسمانها
خودرو فردا صف فروش
-
بورس | طلا | آپشن با بی نظیر چارت
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #موج: 🌟 بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که به نظر می رسه خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. ❌ و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ فروش #شپنا و #ونوین درسته قابل توجه نبوده اما به نظرم اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart http://ble.ir/AVA_Premium
-
بورس وان
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #موج: 🌟 بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که به نظر می رسه خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. ❌ و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ فروش #شپنا و #ونوین درسته قابل توجه نبوده اما به نظرم اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #موج: 🌟 بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که به نظر می رسه خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. ❌ و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ فروش #شپنا و #ونوین درسته قابل توجه نبوده اما به نظرم اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06
-
mohammad hasan saadat
سصوفی دوستان گزارش خرداد ماه سصوفی چطور بود؟
-
stock & options
خوشحالیم برای سهامداران و پرسنل پتروشیمی #زاگرس هم فروش خوبی داشته در خرداد، هم 146 هزار تن تولید ❤️ •️ شرکت پتروشیمی زاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,864,426 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است. •️ زاگرس طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 109,362,292 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افت داشته است.
-
محسن اسدی
#بهپاک تحلیل ها انجام شده.سهم نگرانی خاصی نداره
-
بازی خوان بورس
#فزر افزایش سرمایه 54 درصدی از سود انباشته مورد تایید حسابرس قرار گرفت
-
Mr nobody
#غزر اینجا کف سازی برای تارگت کانال دوبل بزرگ همچنان سهامداری