جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
فرزاد | farzadhunter
۱۹:۳۵:۰۵ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شاخص_بورس #وبملت ازاد شدن سهام عدالت(منم سهام عدالت دارم دوست دارم قابل معامله بشه حق سهام دار هست) هم وزیر مصاحبه کرد. و عیضا سود بانکی حتما افزایش پیدا میکنه مسیله زمان هست بانک مرکزی هم گفت 40%سود بانکی در حالت مطالعاتی هست (اوراق تا50% هم چیز عجیبی نخواهد بود) بازار هرچقدر سود بدون ریسک باشه خودشو با پی بر ای همون تنظیم خواهد کرد، سود بانکی و اوراق هم شخصی در نظر نگیرید دولت باید اوراق بفروشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار