جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سرنوشت | 123soltan
۲۱:۲۱:۰۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپلی اقا محسن من مثل خودم میبینمش که از سال 98 سهامداره.خب منم می فروختم شاید حالم بدتر از ایشونم میشد منتها این چنگ انداختن ها از هر انسان با وجدانی بر نمیاد که

لیست اخبار