اهرم اقای دکتر ادیب ضستا4046سربسرم76 تورو خدا راهنمایب
-
وگردش تا 900 تومان میتونه یه کله بره
-
ناما ب ی روی ناما هست و هرکسی میخواد سهم خودش رو تبلیغ کنه الگی میگه تیم ناما اومده رو فلان سهم ناما بعد از تخلیه فروشنده ها ؛ادامه رالی صعودی
-
فملی وقتی به علت جنگ ریزش داشته و بعد گذشت این کدت تازه به قیمت قبل رسیده!!!!ایا دیگر معنی اصلاح معنی میده؟؟؟ما هر کالای میبینیم حباب رو به بالا داره !!!ایا بورس که دست دولت و حقوقی های وابسته هست معنی اصلاح ایا همان نوسان گیری از مردم نیست؟حباب میسازن میترکونن دوباره میسازن این چه ربطی به تحلیل. یا ارزش نماد ها داره! لطفا راهنمایی کنید منو اگر اشتباه میکنم
-
غکورش حداقل eps امسال 600 تومان
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
شنیدید میگن دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید ؟! میخوام یه داستان کوتاه واستون تعریف کنم اگر تا اخر نخونید شاید یه کمی بد اموزی داشته باشه ! یه روز به یه دیوونه و به یه عاقل گفتن اون طرف رودخونه یه گنجی هست .. اونی که عاقل بود رفت عمق رودخونه رو اندازه گیری کنه تا بتونه برنامه ریزی بهتری داشته باشه جهت عبور از رودخونه و … در همین حین دید دیوونه پرید وسط رودخونه رفت اون طرف و گنج رو برداشت برد در حالی که ممکن بود غرق بشه ! پ.ن: خیلی وقتا توی بازار دونستن خیلی زیاد لزوما به معنای سود کردن خیلی زیاد نیست بلکه بیشتر باعث میشه بتونید طرف زیان رو محدودتر کنید .. بنابراین ما توی بازار باس ترکیبی از یک دیوانه و یک عاقل باشیم ! جهت سنجش ریسک یک عاقل باشیم و جهت فرصت دادن به رشد سود دیوانه البته بلانسبت شما .. 🖐️ (اگر جای اینا برعکس بشه ممکنه همه چی خراب بشه !) •••
-
نارنج اهرم این صندوق باید تا ماه ها صف خرید بشه چون سهام های فرابورسی خیلی از شاخص عقب هستند
-
داوه همه چی 50 به 50 هست یعنی کل زندگی احتماله اونم مساوی
-
صندوق های طلای بورس ایران
وضعیت امروز حباب ها 🗓️6 تیر 1405 ❗️حباب منفی #طلا در حال تخلیه شدن. #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بهروز
سباقر شرکتهای سیمانی این ماه عملا فروش کمتری نسبت ه ماه قبل داشتند احتمال قطعی برق ازاین ماه است ذخیره برای روز مبادا
-
سیدداود سرمدی
وساپا شکست700پولبک تا685تشکیل سروشانه معکوس وپس ازتکمیل شانه راست صعودتا800و940نظرشخصی