خنصیر امروز اضافه کردم
-
جامعه معامله گران سهام
https://t.me/Samantahlil/102819 #تاپیکو را قبل خدمت دوستان عرض کرده بودم که به شدت جذاب هست. اما یک شرکت کوچکتر هلدینگ #شستا هست که به شدت پرتفوی جذابی داره و اونم #صبا هست. هم سود سال قبل شرکت ها در دلش هست هم ارزش امروز امثال #تاپیکو و #تاصیکو و #فملی که تمام صندوق ها دنبال خریدشان هستند. این وسط صبا مالک #وبملت و #وتجارت و سایر بانکی بیمه ای هاست که سنگین در پرتفوی خودشان #شبندر #شپنا و #شتران دارند پس شاید دلیل خرید سنگین اشخاص حقیقی در این نمادها امروز کمی مشخص باشه. سلامت باشید.
-
برکت لطفاً راهنمایی کنید واسه مجمع خوبه سهام برکت بخرم
-
نارنج اهرم پیشنهاد شخصی بنظر من عقل سلیم میگه بکش بیرون تصمیم با دوستان خدا بده برکت
-
گشان با گشان تا کهکشان
-
اکبر عباسی
فزر دوستان کسی اطلاع داره چند روز بسته میشه برای افزایش سرمایه
-
امیدوار
#فملی انتظار دارم اگر بازار مساعد باشد فردا فملی از حوالی 2050 برگردد و به رشدش ادامه دهد اگر نه می ریم برای عددهای حدود 1850 الی 1900 . باید دید فردا چه خواهد شد . اماده هستم برای اضافه کردن فملی
-
کایزد داشتم این سهم برای ورود بررسی می کردم هیچ نکته منفی در بنیاد و تکنیکال سهم که ندیدم هیچ بلکه همه چیز مثبته و فردا هم معاملاتشو زیر نظر دارم به نظرم کف قیمته و تازه داره استارت میزنه با هدف حوالی 600 تومن… مقاومت هایی سر راه داره ولی میرسه ایشالله به زودی
-
کانال حاج علی
خوشحالیم برای سهامداران و پرسنل پتروشیمی #زاگرس هم فروش خوبی داشته در خرداد، هم 146 هزار تن تولید ❤️ •️ شرکت پتروشیمی زاگرس طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 59,864,426 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 81 درصد رشد داشته است. •️ زاگرس طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 109,362,292 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 13 درصد افت داشته است.
-
عقاب آسمانها
خودرو فردا صف فروش
-
باشگاه بورس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #موج: 🌟 بیشترین فعالیت روی #وخارزم و #تاصیکو بود که در اصل معادن طلا خریده که به نظر می رسه خرید خوبی محسوب میشه و فروش قابل توجهی هم نداشته . ➕ وزن سبدش بیشتر مس و طلا شده و این یک پوینت بسیار مثبت برای این صندوق می باشد. 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #تاصیکو #ونوین می باشد. 🌟 یکی دیگر از صندوق های خوب بازار با ترکیب دارایی بسیار ارزشمند . 😄 ورود جدیدی به ترکیب درصدی نداشته و خیلی علاقه نداره مثل صندوق اهرم کل بازار را شخم بزنه. ❌ و تنها #زفکا تنها نمادی بوده که از ترکیب درصدی خارج شده… ❌ فروش #شپنا و #ونوین درسته قابل توجه نبوده اما به نظرم اشتباه بوده. 🗓 1405/04/06