فزر فردا صف خرید میشه؟؟
-
وارن بافت
🔺مدیر تحلیل تامین سرمایه امید: عرضه بورسی خودرو، شفاف تر و کاراتر از قرعه کشی 🔹مدیر تحلیل تامین سرمایه امید می گوید تجربه موجود نشان می دهد که ادامه قیمت گذاری دستوری و قرعه کشی خودرو نه به عدالت اقتصادی منجر می شود و نه کارایی اقتصادی ایجاد کرده است و می توان گفت ساز و کار بورس کالا در صورت همراهی با افزایش تولید و اصلاح ساختار صنعت، ابزار شفاف تری نسبت به وضعیت فعلی فروش خودرو است. 🔹علی حیدری، مدیر تحلیل تامین سرمایه امید در پاسخ به این سوال که عرضه خودرو در بورس کالا می تواند به شرایط نامطلوب بازار و صنعت خودرو پایان دهد یا خیر؟ به مدار اقتصادی گفت: عرضه مجدد خودرو در بورس کالا باتوجه به تجربه قبلی و شرایط فعلی بازار، نه راه حل کامل است و نه بی اثر؛ اثرگذاری ان به نحوه اجرا و سیاست های قیمت گذاری بستگی دارد. تداوم شکاف عرضه و تقاضا، حل نشدن مسیله تولید و باقی ماندن قیمت گذاری دستوری، از مهم ترین محدودیت های این تجربه بود. https://www.ecc.news/fa/news/233854/rdh-bwrsy-khwdrw-shfaftr-w-karatr-az-qrhkshy @ecc_news https://www.ecc.news/fa/news/233854/rdh-bwrsy-khwdrw-shfaftr-w-karatr-az-qrhkshy https://www.ecc.news/
-
مرتضی ا
#داوه …🧐…سهم داره به بتای صفر میرسه…🤠…این بتا در شرایط فعلی شاخص// برای سهم داوه // خوب خواهد بود..🤠…
-
کانال بورس و فرابورس
⏰بورس 6 تیر 1405 ✅ از شروع پرتقاضا تا پایانی پرعرضه 🔶 دربازار امروز چه گذشت؟ 🔹بازارسهام شروعی رو به مثبت داشت اما هرچه تایم بیشتری سپری شد عرضه افزایش یافت 🔹بخصوص بعد از انتشار شایعات جدید از تعیین سود 40درصدی که عرضه تشدید شد 🔹البته درشرایطی که تورم رسمی به 90درصد رسیده افزایش سود بانکی به 40درصد نیز جذابیت برای بورسیها ایجاد نخواهد کرد 🔹اساسا پولی که دربورس است بخاطر 40درصد به بانک نمیرود مگر پولهایی که همواره که از بازاری به بازار دیگر کوج میکنند 🔹امروز چند توانستند صف خریدشان را حفظ کنند #شپنا #شستا #تاپیکو #حکشتی #غبشهر و برخی داروییها صف #غکورش عرضه شد #شستا که بارها برای گذر از مقاومت 180تا200 شکست خورده بود این بار با خبر عرضه احتمالی پالایش #ستاره و جو مثبت بازار از این خط گذر کرده که برای سهامدارانش مهم است 🔹اختلال در بانکهای ملی وصادرات همچنان ادامه دارد امروز حتی بسیاری از پلتفرمهای خرید رمزارز و طلا هم از دسترس خارج شدنه اند برخی احتمال حمله هکری میدهند 🔹مجددا از دیشب شاهد افزایش تنش در تنگه هرمز هستیم برخی خبرها از احتمال لغو سفر هیات ایران به ژنو برای مذاکرات خبر میدهند @SignalTek_Bourse
-
هانا راد
1ماه قبل بازگشایی بورس خدا شاهد هر روز گفتم اقا درصدی داره از صندوق طلا خروج میزنه فقط صندوق عیار 250 همت تو 40 روز فروخته شد 4 تا سهام داره عمده داشت الان برو نگاه کن
-
بــهــارِ بورسꕥ🌾(خرید میلیاردرها)🌾ꕥ
✅نماد هایی که بیشترین ورود پول حقیقی رو در روز جاری داشتند: #تاپیکو #شپدیس #شستا #شتران #سیلور #حکشتی #رمپنا #صبا #وامید #وبصادر ☘ @Bahar_e_Bourse
-
ساواس
#کپشیر متاسفانه خراب کرد در خردا ماه و فروردین ماه البته در اردیبهشت فروش خوبی زد اما چون دوماه رو خوب نبود و البته هزینه های فروش هم رشد فزاینده ای داشته سود سه ماهه اول و تحت تاثیر قرار میده و گزارشش چنگی به دل نخواهد زد تحلیل شخصی و مبنای معاملات شما نباشد
-
ف ف
وبوعلی وبوعلی تا اخر سال 100 تومن
-
امیدوار
بیشتر از تکنیکال به جو بازار حواست باشه . درسته هنوز روند صعمودی سهم شکسته نشده و سهم با حباب منفی معامله می شه ولی این را باید در نظر گرفت که نزدیک به 100 درصد رشد کرده است پس اگر بازار هر چند کوچک تن به اصلاح اهرمی ها همانطور که در رشد پیشتاز بودند در اصلاح نیز پیشتاز خواهند بود .فردا حواست به شستا و شپنا باشد ؛ اگر این دو وا بدهند خیلی جای نگرانی است اگر نه همچنان پر قدرت صف خرید سنگین باشند جای امیدواری خ.اهد بود
-
رامین کلهر
دزاگرس دو ماهه سال گذشته 600 میلیارد تومان فروش داشته اما امسال 1600 میلیارد تومان هست که حدود 267 درصد تحقق بوده است
-
کانسلیم
#فزر 🛑خوب اینم اولین گرارش فزر از 3گزارش گزارش دوم به احتمال زیاد تا فرداشب ارسال میکنن که گزارش برج 3هست اما سومین و مهمترین گزارش همون گزارش سود 3ماهه هست که تا 10روز دیگر اریال خواهد شد شاد باشید و پر فزر🌷💐😁