⏰بورس 6 تیر 1405 ✅ از شروع پرتقاضا تا پایانی پرعرضه 🔶 دربازار امروز چه گذشت؟ 🔹بازارسهام شروعی رو به مثبت داشت اما هرچه تایم بیشتری سپری شد عرضه افزایش یافت 🔹بخصوص بعد از انتشار شایعات جدید از تعیین سود 40درصدی که عرضه تشدید شد 🔹البته درشرایطی که تورم رسمی به 90درصد رسیده افزایش سود بانکی به 40درصد نیز جذابیت برای بورسیها ایجاد نخواهد کرد 🔹اساسا پولی که دربورس است بخاطر 40درصد به بانک نمیرود مگر پولهایی که همواره که از بازاری به بازار دیگر کوج میکنند 🔹امروز چند توانستند صف خریدشان را حفظ کنند #شپنا #شستا #تاپیکو #حکشتی #غبشهر و برخی داروییها صف #غکورش عرضه شد #شستا که بارها برای گذر از مقاومت 180تا200 شکست خورده بود این بار با خبر عرضه احتمالی پالایش #ستاره و جو مثبت بازار از این خط گذر کرده که برای سهامدارانش مهم است 🔹اختلال در بانکهای ملی وصادرات همچنان ادامه دارد امروز حتی بسیاری از پلتفرمهای خرید رمزارز و طلا هم از دسترس خارج شدنه اند برخی احتمال حمله هکری میدهند 🔹مجددا از دیشب شاهد افزایش تنش در تنگه هرمز هستیم برخی خبرها از احتمال لغو سفر هیات ایران به ژنو برای مذاکرات خبر میدهند @SignalTek_Bourse
-
YAS borss
فملی دوستان هر سهمی که بره افزایش سرمایه و یا تقسیم سود طبیعیه مقداری اصلاح کند لذا نگرانی ندارد
-
شاملا نرخ خرید ماده معدنی سولفات سدیم افزایش وحشتناکی داشته در کنار این اگر بخواد kcl رو با دلار نیمایی بخره وضعیت کمی نگران کننده میشه…
-
راعد
#شصدف یواش یواش فروش شرکت از مارکت شرکت داره بیشتر میشه چرا تابلوی سهم خوب نیست ؟
-
سید حسین اکبری
شپدیس برخلاف پیش بینی ها و برداشته شدن تحریم پتروشیمی ها اصلا وضعیت این گروه امروز خوب نبود پتروشیمی جم هم با وجود ورود پول خوب در سه شنبه و امروز شنبه بازهم منفی بود مثل بیشتر سهم های گروه
-
آنلاین پلاس
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #توان: 🟢 #شبندر و #وبملت خریدهای سنگین و #وصندوق فروش سنگین این صندوق بوده که میشه گفت خریدهای خوبی محسوب می شود . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه فراورده های نفتی داره 😄#رهیاب تنها نماد ورود به درصدی ها ❌ از #خودرو #پارس #شبصیر #بانیان #درپاد #حگهر و #کگاز هم از ترکیب درصدی خارج شده. 🗓 1405/04/06 🌐@signal_plus_1
-
شصدف یواش یواش فروش شرکت از مارکت شرکت داره بیشتر میشه چرا تابلوی سهم خوب نیست ؟
-
📊Charismatic_Qom
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #توان: 🌟 #شبندر و #وبملت خریدهای سنگین و #وصندوق فروش سنگین این صندوق بوده که میشه گفت خریدهای خوبی محسوب می شود . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه فراورده های نفتی داره 😄#رهیاب تنها نماد ورود به درصدی ها ❌ از #خودرو #پارس #شبصیر #بانیان #درپاد #حگهر و #کگاز هم از ترکیب درصدی خارج شده. 🗓 1405/04/06 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart
-
فاراک الان به جز بازار سرمایه همه چیز در اوج قیمت است خودرو ملک طلا. روزی این بازار به جایگاه واقعی اش میرسه.
-
📊Charismatic_Qom
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #جهش: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته تقریبا . 🌟 وزن بالایی در سهام گروه دارویی داره و به همین دلیل مورد توجه بازار قرار گرفته 😄هیچ ورودی به سهام نداشته طبیعتا ❌ از #کگهر هم خارج شده. 🗓 1405/04/06 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart http://ble.ir/AVA_Premium
-
📊Charismatic_Qom
بررسی عملکرد صندوق 〰️ #شتاب: 🌟 هیچ خریدی نداشته ماه گذشته . 🌟 بیشترین وزن سبد مربوط به #فملی ، #شپدیس #شپنا می باشد. 😄❌ هیچ ورود و خروجی در درصدی ها نداشته. ❌ به نظرم #کالا کار درستی بوده . 🗓 1405/04/06 مشاهده جزییات https://binazirchart.ir/vip/smart_money ادرس فضای مجازی : https://yeklinks.ir/binazirchart http://ble.ir/AVA_Premium