#ولغدر سقف 99 حدود 500 ، ولی خب الان p/e بالا 24 داره یه خبری مزایده ملکی سوپر گزارشی چیزی باید و شاید!
-
Dr.soleimani
#غشهداب دیگه خرید سهم شد. رویا. صبح بازگشایی 3.5 میلیارد صف خرید. تنها پنج هزار دویست عدد یک نفر فروشنده داشت. . من گفتم. یک ماه پیش. ⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️⛔️
-
stock & options
#توسن •️ شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 3,541,741 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 72 درصد رشد داشته است. •️ توسن طی عملکرد 6 ماهه سال مالی منتهی به 1405/09/30 مبلغ 22,621,683 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 107 درصد رشد داشته است. P/e ~ 2.8
-
امید
#شلرد مربی یه تیم فوتبال برای دو تا مساوی برکنار میشه این مدیر عامل پاداش هم میخواد برای خود و کارکنان با 7 ماه تعطیلی حلیم و برگ و چنجه بزنید بر بدن
-
تحلیل و آموزش اکونومارکت
نمادهایی که امروز شنبه ورود پول هوشمند داشته اند: شیمیایی : #تاپیکو ؛ #شسپا ؛ #شاملا ؛ #شرانل ؛ #شکام ؛ #شگل ؛ #پاکشو ؛ #کربن ؛ #کیمیاتک ؛ #پترول ؛ #شکلر ؛ #شفارا ؛ پالایشی : #شپنا ؛ #پالایش ؛ #شراز ؛ پتروشیمی : #شلرد ؛ #بوعلی ؛ #شکبیر ؛ #شفن ؛ #شاروم ؛ #کازرو ؛ #شغدیر ؛ فلزات : #فسبزوار ؛ #فنوال ؛ #فصبا ؛ #فماک ؛ معدنی : #اپال ؛ #فتوسا ؛ #کیمیا ؛ بانکی : #وگردش ؛ سیمان : #سمتاز ؛ خودرو و قطعات : #تایرا ؛ #خیمن ؛ #ختور ؛ #خمحور ؛ #خفنر ؛ سرمایه گذاری : #صبا ؛ غذایی : #غشان ؛ #عالیس ؛ #غپینو ؛ #غمهرا ؛ #غگیلا ؛ #غشوکو ؛ #غمینو ؛ دارویی : #درهاور ؛ #دالبر ؛ #ددانا ؛ #درازک ؛ #دزهراوی ؛ #دسبحان ؛ #بیوتیک ؛ #دشیمی ؛ #دتوزیع ؛ #دارو ؛ #دیران ؛ #دجابر ؛ #دفرا ؛ #داسوه ؛ کانی غیر فلزی : #کسرا ؛ #کزغال ؛ #کسعدی ؛ ساخت تجهیزات و پروژه محور : #رمپنا ؛ نیروگاهی و یوتیلیتی : #بجهرم ؛ #دماوند ؛ #بمولد ؛ #شمس ؛ #بزاگرس ؛ حمل و نقل : #حکشتی ؛ #حسینا ؛ #حتاید ؛ #حتوکا ؛ #حخزر ؛ #حافرین ؛ #حپارسا ؛ زراعت : #زکشت ؛ #زبینا ؛ #زفجر ؛ قند و شکر : #قیستو ؛ #قشهد ؛ لاستیک و پلاستیک : #پیزد ؛ دیگر گروهها : #سیستم ؛ #سمگا ؛ #ولملت ؛ #نطرین ؛ #رافزا ؛ #سپیدار ؛ #گشان ؛ #ولنوین ؛ #رپویا ؛ #چکاوه ؛ #چخزر ؛ #گکوثر ؛ کانال تحلیل و اموزش اکونومارکت | @Market_AnalysisEdu
-
am bourse
ثبهساز با توجه به سابقه بد شرکت هر سال بعد از خالی کردن یکی دو ماه بقیه سال سهم ریزش میکنه
-
Rasha
#چکاپا هر منفی فرصت خرید( سوپر مفت). نظر شخصی
-
سجاد
#بهپاک کسی تحلیلی نداره؟
-
امیرمسعود رحیمی
خساپا افزایش نرخ 40 درصدی محصولات ایران خودرو تایید نشده و در حال بررسی است. بوقتش میزنن زیر سهم و میبرن بالا. اما فعلا تا محدوده 50 الی 53 تومن روند نزولی داریم
-
📊 فــانـــد بورس 📈
💊 سهام دارویی؛ اری یا نه؟ رشد اخیر سود شرکت های دارویی بیشتر حاصل افزایش نرخ فروش بوده تا رشد واقعی کسب وکار. بنابراین سوال اصلی این نیست که سود امسال چقدر است، بلکه این است که ایا این سود تکرار می شود؟ در کوتاه مدت، گزارش های فصلی هنوز می توانند مطلوب باشند، اما با فشار بر قدرت خرید، احتمال کاهش حجم فروش، افزایش مطالبات و افت حاشیه سود در ماه های اینده وجود دارد. 📌 بنابراین بازار نباید فقط به سود امسال نگاه کند؛ ارزش واقعی سهام به پایداری سوداوری وابسته است، نه سودهای مقطعی. ✅ جمع بندی: دارویی ها هنوز می توانند عملکرد قابل قبولی داشته باشند، اما برای سرمایه گذاری، کیفیت و تداوم سود مهم تر از رشد موقت سود است. 📊 نگاه تحلیلی، همیشه یک قدم جلوتر از صورت های مالی حرکت می کند. #بورس #سهام_دارویی #تحلیل_بورس #سرمایه_گذاری #بازار_سرمایه #اقتصاد #تحلیل_سهام ➖➖➖➖➖➖➖➖ 📈 @FUNDBOURS 📊
-
پکویر دیشب گفتم در خریدهاتون دقت کنید. حس میکنم بازیگر دیده حقیقی زیادی وارد سهم شده میخاد اونارو الک کنه بعد ببره بالا. احتمالا اذیت کنه