#حگهر | گهرترابر با رکوردی بالاتر از میانگین، نیم سال را قدرتمند ادامه داد گزارش فعالیت ماهانه حمل ونقل ترکیبی مواد معدنی گهرترابر سیرجان از تداوم روند قدرتمند درامدزایی شرکت حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر رشد مناسب نسبت به سال گذشته، بالاتر از میانگین ماه های قبل نیز ثبت شده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد حگهر در خردادماه به 13,122 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 37 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 6 ماهه شرکت به 58,295 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 197 درصد افزایش را نشان می دهد و از جهش قابل توجه عملیات شرکت در سال مالی جاری خبر می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد 5 ماه نخست سال مالی 45,173 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دوره حدود 9,035 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 45 درصد بالاتر از میانگین پنج ماه قبل ثبت شده که بیانگر شتاب قابل توجه درامدی و ثبت یکی از قوی ترین عملکردهای ماهانه شرکت است. در مجموع، گزارش جدید حگهر تصویری از رشد مستمر درامد، عملکردی فراتر از روند ماه های گذشته و تثبیت جایگاه عملیاتی شرکت ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند از منظر بنیادی یکی از نقاط قوت مهم عملکرد امسال این شرکت باشد. @akhbar_majame
-
بازار پایه
گزارشات مهم ماهانه : انتظار هست سیمان و دارو و زراعت گزارشات خوبی ارایه بدن تا حالا که خوب بودن مثلاً : سباقر تلیسه زملارد دجابر دلر خوب بودن . گزارش کزازی هم خوب بود اما اما اگر گزارشات پتروشیمی ها بخصوص #شپدیس اروند نوری و… تولید و فروش مناسبی ارایه بدن بازار شیفت میشه رو پتروشیمی ها
-
فملی فقط و فقط بخرید وتماشا کنید این سهم میتونه هر انچه از بورس میخواهید را براتون براورده کنه فقط صبوری میخاد گوش به خبرهای الکی و تحلیل های مفت ندین مس فروختنی نیست
-
پرشین سهم
برای فردا #فزر زیر 12000 تومان رو زیر نظر داشته باشید. (بجای صندوق طلا) پیش بینی سود مدیرعامل #فزر برای انتهای سال مالی (برج9) 3400 تومان است p/e زیر 4👌 فزر با تقسیم سود حداکثری و پرداخت سود زود، معمولا قبل از مجمع p/e 10 میگیرد ( مجمع سالیانه بهمن) #فزر افزایش سرمایه 50 درصد از سود انباشته هم دارد که مورد تایید حسابرس قرار گرفته
-
stock & options
#پیزد •️ شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 15,238,255 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 168 درصد رشد داشته است. •️ پیزد طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 39,754,579 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 136 درصد رشد داشته است. P/e ~ 7
-
فزر ظاهراً بعضی ها اصلا نمی دانند افزایش سرمایه از محل سود انباشته یعنی چه . واقعا جای تاسف دارد. بهترین اتفاقی که برای سهامدار میتواند رخ بدهد افزایش سرمایه از محل سود انباشته است . از بی اطلاعی افراد سو استفاده میکنند و انها را میترسانند .
-
یادداشتهایی از ذهن علی یونسی
#چدن | تایم فریم بزرگ 640 روز کاری اصلاح. کف 1,442. حالا شکست. موج B در قالب یک الگوی اصلاحی پیچیده از سال 1402 شکل گرفت و در کف 1,442 ریال تکمیل شد. سهم سپس سقف 1402 را شکست و اکنون در فاز پولبک به همان سطح قرار دارد مرحله ای که در اکثر شکست های معتبر، اخرین نقطه تایید است. ساختار الگو: الگوی اصلاحی موج B با زیرموج های A-B-C-D-E در یک مثلث انقباضی خاتمه یافته. خروج از این مثلث و شکست سقف چندساله، اغاز موج C را تایید می کند. اهداف قیمتی موج C: ▫️ هدف اول: 6,312 ▫️ هدف دوم: 9,437 ▫️ هدف سوم: 15,742 نکته کلیدی: موج 3 در ساختار الیوتی معمولاً کوتاه ترین زمان و بیشترین دامنه حرکتی را دارد (حرکت شارپ رو به بالا) . سهم احتمالاً به زودی وارد این فاز می شود و این یعنی پنجره زمانی برای پولبک محدود است… ═════════════════ 💬 ارتباط مستقیم با من و دسترسی به معاملات شخصی: 🔗 @vip_yoonesi_bot 🌿 جایی بین فکر و احساس 🌿 ═════════════════ 📢 نشر این مطلب با ذکر منبع بلامانع است: 🌐 کانال من https://t.me/ali_yoonesi
-
گنجینه بورسی
تمامی معاملات بلوکی: بیشترین ارزش معاملات: #فارس 2.2 همت #پارسان 450 میلیارد #تاپیکو 322 میلیارد #وغدیر 153 میلیارد #دعبید 134 میلیارد #نوری 105 میلیارد @GanjineBoursi
-
وسدید وسدید هم باید تولیدات فروشش بره بالا
-
مریم حسینی
اهرم سلام. اقای دکتر ادیب نظرتون در مورد سهم فارس میفرمایید چهارشنبه صف خرید شد امروزم صف ریخت و با مثبت ضعیف بسته شد
-
شبندر اصلاح کوچکی دارد فردا و رنج زدن بعد از مقاومت 1250خرید می صرفه