❇ تقسیم سود نقدی 2600 ریالی در مجمع عمومی سیمان قاین 🔹 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان قاین وابسته به هلدینگ شستا برگزار شد و با موافقت حداکثری سهامداران، تقسیم سود نقدی به مبلغ 2600 ریال به ازای هر سهم به تصویب رسید. در این نشست که به منظور بررسی صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1404 تشکیل شد، گزارش عملکرد سالانه روند مثبتی را… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108733/ghayen-cement-dividend-distribution-1404.html
-
بورس وان
🟢صف خرید های احتمالی فردا: #کایتا #چدن #غگز 🔴صف فروش های احتمالی فردا: #خلیبل #پخش #توریل 📉 جهت از مثبت به منفی: #وحافظح #دوایکس #اهرم 📈 تغییر جهت از منفی به مثبت: #سینرژی #لذیذ #وثخوز ➖➖➖➖➖ 🌐 @bourseiranii365
-
امـیر
#ثغرب 235 میلیارد تو خرداد ماه توی پروژه ها سرمایه گذاری کردند اونوقت 15 میلیارد سود سهامدار رو نمیدند! یه مشت دروغگو و کذاب!!
-
مهدی نوروزی شیرازی
شپنا رویکرد در بازار های مالی چندجانبه نگریست یک تریدر موفق به تمام زمینه ها نگاه دارد هم به شرایط داخل وهم به شرایط بیرون از بازار منظر دارد یکسویه نگری بلای جان تریدر است وقتی شما برحسب دانش واندوخته علمی وارد صحنه مارکت میشوید جدای هیجان و احساسات تصمیم خردمندانه میگیرید این مهم است که شما دانسته تصمیم بچیزی میگیرید که نتیجه اش از روی خرد ومنطق است وگرنه اسیب پذیری مصداق افسوس وحسرت و به درودیوار زدن چیزی عایدی ندارد تریدر برحسب بازار شناختی و اطراف شناسی وبدور از عوامل ثانویه اثرگذار فقط بهدف علمیش توجه دارد وقتی باتوجه به گزینه های پیش رو به ان اهداف رسید موفقیت و کسب پیروزی دران برداشت میشود اما اماتور همیشه با سبزها عالم دارد ذوق میکند شور وشعف پیدا میکند ونهایت با یک باد پاییزی غنچه هایش خیلی زود پژمرده میشود نه من بلکه بسیاری از دوستان گروه همچنان که شپنا 5000 تومان دیده ایم شپنا 510 تومان هم دیده ایم اتفاقا شپنای 290 تومان فرم بدون تعدیل هم دیده ایم نه افسوس خورده ایم نه ماتم گرفتیم نه حسرت خورده ایم بلکه با مدیریت پورتفوی نه تنها ازدست داده هارا بدست اوردیم بلکه فزونی هم کسب کرده ایم هرچند حرفه وشغل من بسیار بسیار بالاتراز این حرفها کسب درامد دارد واین عشق به مارکت تجاری است که دنبال داریم فولاد وفملی شپنا تلیسه وسبجنو وشرانل پیشنهاد دادیم که هرکدام در صنعت خودشان سرامد بقیه هستند واما خوشبینی ببازار زمانیکه شپنا در تارگت 5000 نوسان میداد خیلی خیلی نفرات دراین پیج بودند که تارگت 7000 وتا 10000 شپنا زمزمه داشتند هرروز از سود وزیان گفته میشد اما کجاست ان نفرات وان تارگتها ؟؟؟ بازار هنوز اندر خم یک امضا توافق است پی برای و ای پی اس واین داستاها برای زمانیست که بازار انحصاری نباشد دستوری نباشد شفاف باشد وبرحسب فوندامنتال قوی سیر سیاحت کند هنوز نزدیک به 70 درصد نمادهای بازار به سقف سال 99 نرسیده اند اینکه با چندنماد پایه روزی 100 هزار واحد پف کنیم تریدر اشنا همیشه دست بعصا خواهد رفت واز لحظه ها بهترین نتایج را صید میکند اما اماتور همواره با خوش بینی و رویا پردازی وبی اطلاع از حوادث دورونزدیک مطلق درذوق وشوق خودساخته یهویی مواجهه با بلایای بازار میشود کافیست 1 ماه بازار بسته شود کافیست نرخ بهره افزایش پیدا کند کافیست چالش و تنش در منطقه افزایش یابد کاف...
-
Rezaتنها
#ورنا فرداکل گروه خودروبرمیگردن
-
H.gh Ghasemi
گلدا جناب اقای سعیدی لطفا قیمت خروج فارس و سمگا را هم اعلام کنید. ممنون
-
کچاد خودش نمیتونه نگه داره شاخص ببره بالا
-
دفارا امسال حداقل 250سود می سازه به 2000 هم میرسد
-
مریم احمدی تبار
میشه بفرماید تا الان چند بار مجمع #تپولا شرکت کردید
-
ثشرق فردا صف فروش باز میشه و میره برا حجم خورده و کم کم صعود…
-
stock & options
#حپارسا •️ شرکت توسعه حمل و نقل ریلی پارسیان طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 2,409,718 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 134 درصد رشد داشته است. •️ حپارسا طی عملکرد 8 ماهه سال مالی منتهی به 1405/06/31 مبلغ 19,414,161 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 102 درصد رشد داشته است.