میشه بفرماید تا الان چند بار مجمع #تپولا شرکت کردید
-
بورس وان
〰️ #اهرم 📈 رشد سریع و تند تیزی از حمایت معتبر میدلاین کانال داشته و به راحتی تمام مقاومت های استاتیک و داینامیک هم شکسته شد. 🎯 دقیقا بدون خطا به یکی از اهداف مورد انتظار مشخص شده رسیده و واکنش نشان داده . 😄 چنانچه ریسک سیستماتیک خاصی در کشور مشاهده نشود میتوان گفت این منفی یک پولبک کلاسیک به سقف کانال و قیمت می باشد. ❌ 4200 تومان را میتوان حد ضرر کوتاه مدتی ها در نظر گرفت 🗓 1405/04/06
-
بتا سهم
افزایش سرمایه #فزر مورد تایید حسابرس قرار گرفت
-
.. ..
شبندر 5 مرداد میشه 2,500 تومن دوست عزیز البته تا وقتی که منفی نخوریم هر یک روز منفی این ماه به ماه بعد اضافه میشه همینطور می ره 6 مرداد 7 مرداد 8 مرداد اگر منفی نخوریم 5 مرداد شاهد قیمت جدید شبندر هستم (25,000 ریال )
-
احسان
#خودرو انشاالله امسال وضعیت خوبی خواهد داشت
-
چوبین⭐⭐⭐
مثقال چوبین# بنظر یه گین ده تا بیست درصدی میشه گرفت از صندوق ها حداقل . سهام فعلا خروج زدیم .تا فرصت مناسب .
-
رضا
#شاملا گزارش خرداد نسبت به مشابه سال قبل 134درصد افزایش درامد. برید حالشو ببرید
-
mehdi hashemi
پیزد درامد صادراتی حدود 210 میلیارد هست نه 120 میلیارد و جمع مصارف ارزی سه ماهه نیز 1632 میلیارد بوده .اشتباه تایپی🙌
-
yousef alipour
غالبر دلم برای سهامدار غالبر میسوزه از اینکه غالبر سود خوب میده شک ندارم اما نمیدونم بازیگر این سهم چندتا حمایت پایینتر رو میخواد تبدیل به مقاومت کنه و این روند سود دهی چه بازه زمانی طول میکشه
-
سروش قربانی
شپدیس 🔻شنبه 6 تیر 1405 ‼️جریان نقدینگی 🔸بیشترین ورود نقدینگی: #تاپیکو، #شپدیس، #شستا 🔹بیشترین خروج نقدینگی: #وبملت، #فملی، #اروند
-
مرتضی بابائی
اهرم از بین نمادها شستا به نظرم گزینه مناسبتری نسبت بقیست بسیار به اینده این سهم خوشبینم خودرو و خساپا هم رشد خاصی نکرده که بخواد اصلاح زیادی بکنه بقیه نمادها میتونن یه استراحتی بکنن