جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی نوروزی شیرازی | mahdinoroozi5757
۱۸:۵۰:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شپنا رویکرد در بازار های مالی چندجانبه نگریست یک تریدر موفق به تمام زمینه ها نگاه دارد هم به شرایط داخل وهم به شرایط بیرون از بازار منظر دارد یکسویه نگری بلای جان تریدر است وقتی شما برحسب دانش واندوخته علمی وارد صحنه مارکت میشوید جدای هیجان و احساسات تصمیم خردمندانه میگیرید این مهم است که شما دانسته تصمیم بچیزی میگیرید که نتیجه اش از روی خرد ومنطق است وگرنه اسیب پذیری مصداق افسوس وحسرت و به درودیوار زدن چیزی عایدی ندارد تریدر برحسب بازار شناختی و اطراف شناسی وبدور از عوامل ثانویه اثرگذار فقط بهدف علمیش توجه دارد وقتی باتوجه به گزینه های پیش رو به ان اهداف رسید موفقیت و کسب پیروزی دران برداشت میشود اما اماتور همیشه با سبزها عالم دارد ذوق میکند شور وشعف پیدا میکند ونهایت با یک باد پاییزی غنچه هایش خیلی زود پژمرده میشود نه من بلکه بسیاری از دوستان گروه همچنان که شپنا 5000 تومان دیده ایم شپنا 510 تومان هم دیده ایم اتفاقا شپنای 290 تومان فرم بدون تعدیل هم دیده ایم نه افسوس خورده ایم نه ماتم گرفتیم نه حسرت خورده ایم بلکه با مدیریت پورتفوی نه تنها ازدست داده هارا بدست اوردیم بلکه فزونی هم کسب کرده ایم هرچند حرفه وشغل من بسیار بسیار بالاتراز این حرفها کسب درامد دارد واین عشق به مارکت تجاری است که دنبال داریم فولاد وفملی شپنا تلیسه وسبجنو وشرانل پیشنهاد دادیم که هرکدام در صنعت خودشان سرامد بقیه هستند واما خوشبینی ببازار زمانیکه شپنا در تارگت 5000 نوسان میداد خیلی خیلی نفرات دراین پیج بودند که تارگت 7000 وتا 10000 شپنا زمزمه داشتند هرروز از سود وزیان گفته میشد اما کجاست ان نفرات وان تارگتها ؟؟؟ بازار هنوز اندر خم یک امضا توافق است پی برای و ای پی اس واین داستاها برای زمانیست که بازار انحصاری نباشد دستوری نباشد شفاف باشد وبرحسب فوندامنتال قوی سیر سیاحت کند هنوز نزدیک به 70 درصد نمادهای بازار به سقف سال 99 نرسیده اند اینکه با چندنماد پایه روزی 100 هزار واحد پف کنیم تریدر اشنا همیشه دست بعصا خواهد رفت واز لحظه ها بهترین نتایج را صید میکند اما اماتور همواره با خوش بینی و رویا پردازی وبی اطلاع از حوادث دورونزدیک مطلق درذوق وشوق خودساخته یهویی مواجهه با بلایای بازار میشود کافیست 1 ماه بازار بسته شود کافیست نرخ بهره افزایش پیدا کند کافیست چالش و تنش در منطقه افزایش یابد کافیست اوراق بهادار عرضه شود انوقت بورس با پوست نازک پیازیش جواب ترید موفق ویا ناکار امد را خواهد داد بهرحال شپنا خوبست واینده انرا تا پایان سال 1406 خوش بین هستم اول نفر از گروه اعلام کردم وارد موج 5 انگیزشی شپنا و درکل بازار شده ایم لیکن این موج هم خصوصیات خودرا دارد اینجانب ضمن برقراری حسن نیت خرید وفروشهارا در مقاطع مختلف درسهام وطلا اعلام کرده ام شپنا وشرانل همراه دارم ودرتارگت 1025 نیمی از نصف باقیمانده شپنارا خواهم فروخت چون بهدفم احترام قایل هستم بازار دراز است وقلند بیدار

لیست اخبار