جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mrmoteda
۱۸:۴۰:۴۱ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

نبابک ک1- نبابک سهمی با قدمت کوتاه در بازار سرمایه و ضرر سالیانه 45درصد و هم چنان نزولی 2- در کسری از ثانیه صف خرید رو تبدیل به صف فروش می کنه 3- P/E سهم بیش از 3 برابر گروه خود/ و نکته مهم اینکه تا زمانی که تکلیف حق تقدمش مشخص نشه رشدی برای سهم متصور نیست (چون عوامل سهم معمولا دوست دارن قیمت حق تقدم رو به نازلترین قیمت جمع کنن) البته نشانه های رشد سهم: دو سه روز درجا میزنه/ کف دوقلو میزنه و کف دوم کمی پایین تر از کف اول اما

لیست اخبار