جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Amir000111 Amiri | amiir_bu_1300
۱۸:۰۲:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو یکی حضوری بره بورس..ببینه چرا حقوقی خودرو همیشه تو صف فروش خرید رنج و..سنگین میفروشه و یکی هم اونور سنگین میخره؟! کد ب کد حقوقی مشخصه قشنگ!! کدوم سهم این مدلیه؟یه سهم تو بازاربیارین که حقوقیش همیشه سنگین بخرع و بفروشه!بالای یک ملیارد امروز توصف فروش چرا حقوقی فروخته؟!شپنا دوبرابر شده قیمتش.صف فروش ک میشه همه حقوقیهاش باز میان میخرن تو سقف تا سهم نریزه.خودرو چطور تو کف قیمت حقوقی هر روز میفروشه؟چند ملیارد دیگه سهم دستشه؟

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار