خودرو یکی حضوری بره بورس..ببینه چرا حقوقی خودرو همیشه تو صف فروش خرید رنج و..سنگین میفروشه و یکی هم اونور سنگین میخره؟! کد ب کد حقوقی مشخصه قشنگ!! کدوم سهم این مدلیه؟یه سهم تو بازاربیارین که حقوقیش همیشه سنگین بخرع و بفروشه!بالای یک ملیارد امروز توصف فروش چرا حقوقی فروخته؟!شپنا دوبرابر شده قیمتش.صف فروش ک میشه همه حقوقیهاش باز میان میخرن تو سقف تا سهم نریزه.خودرو چطور تو کف قیمت حقوقی هر روز میفروشه؟چند ملیارد دیگه سهم دستشه؟
-
بازار پایه
گزارشات مهم ماهانه : انتظار هست سیمان و دارو و زراعت گزارشات خوبی ارایه بدن تا حالا که خوب بودن مثلاً : سباقر تلیسه زملارد دجابر دلر خوب بودن . گزارش کزازی هم خوب بود اما اما اگر گزارشات پتروشیمی ها بخصوص #شپدیس اروند نوری و… تولید و فروش مناسبی ارایه بدن بازار شیفت میشه رو پتروشیمی ها
-
فملی فقط و فقط بخرید وتماشا کنید این سهم میتونه هر انچه از بورس میخواهید را براتون براورده کنه فقط صبوری میخاد گوش به خبرهای الکی و تحلیل های مفت ندین مس فروختنی نیست
-
پرشین سهم
برای فردا #فزر زیر 12000 تومان رو زیر نظر داشته باشید. (بجای صندوق طلا) پیش بینی سود مدیرعامل #فزر برای انتهای سال مالی (برج9) 3400 تومان است p/e زیر 4👌 فزر با تقسیم سود حداکثری و پرداخت سود زود، معمولا قبل از مجمع p/e 10 میگیرد ( مجمع سالیانه بهمن) #فزر افزایش سرمایه 50 درصد از سود انباشته هم دارد که مورد تایید حسابرس قرار گرفته
-
stock & options
#پیزد •️ شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد طی عملکرد 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 مبلغ معادل 15,238,255 میلیون ریال، از محصولات خود را به فروش رسانده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 168 درصد رشد داشته است. •️ پیزد طی عملکرد 3 ماهه سال مالی منتهی به 1405/12/29 مبلغ 39,754,579 میلیون ریال درامد فروش داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل 136 درصد رشد داشته است. P/e ~ 7
-
فزر ظاهراً بعضی ها اصلا نمی دانند افزایش سرمایه از محل سود انباشته یعنی چه . واقعا جای تاسف دارد. بهترین اتفاقی که برای سهامدار میتواند رخ بدهد افزایش سرمایه از محل سود انباشته است . از بی اطلاعی افراد سو استفاده میکنند و انها را میترسانند .
-
یادداشتهایی از ذهن علی یونسی
#چدن | تایم فریم بزرگ 640 روز کاری اصلاح. کف 1,442. حالا شکست. موج B در قالب یک الگوی اصلاحی پیچیده از سال 1402 شکل گرفت و در کف 1,442 ریال تکمیل شد. سهم سپس سقف 1402 را شکست و اکنون در فاز پولبک به همان سطح قرار دارد مرحله ای که در اکثر شکست های معتبر، اخرین نقطه تایید است. ساختار الگو: الگوی اصلاحی موج B با زیرموج های A-B-C-D-E در یک مثلث انقباضی خاتمه یافته. خروج از این مثلث و شکست سقف چندساله، اغاز موج C را تایید می کند. اهداف قیمتی موج C: ▫️ هدف اول: 6,312 ▫️ هدف دوم: 9,437 ▫️ هدف سوم: 15,742 نکته کلیدی: موج 3 در ساختار الیوتی معمولاً کوتاه ترین زمان و بیشترین دامنه حرکتی را دارد (حرکت شارپ رو به بالا) . سهم احتمالاً به زودی وارد این فاز می شود و این یعنی پنجره زمانی برای پولبک محدود است… ═════════════════ 💬 ارتباط مستقیم با من و دسترسی به معاملات شخصی: 🔗 @vip_yoonesi_bot 🌿 جایی بین فکر و احساس 🌿 ═════════════════ 📢 نشر این مطلب با ذکر منبع بلامانع است: 🌐 کانال من https://t.me/ali_yoonesi
-
گنجینه بورسی
تمامی معاملات بلوکی: بیشترین ارزش معاملات: #فارس 2.2 همت #پارسان 450 میلیارد #تاپیکو 322 میلیارد #وغدیر 153 میلیارد #دعبید 134 میلیارد #نوری 105 میلیارد @GanjineBoursi
-
وسدید وسدید هم باید تولیدات فروشش بره بالا
-
مریم حسینی
اهرم سلام. اقای دکتر ادیب نظرتون در مورد سهم فارس میفرمایید چهارشنبه صف خرید شد امروزم صف ریخت و با مثبت ضعیف بسته شد
-
شبندر اصلاح کوچکی دارد فردا و رنج زدن بعد از مقاومت 1250خرید می صرفه