#وبملت فقط ی چیزی بگم توییتارو ک میخونه ادم فقط یه چیز متوجه میشه اونم بی سوادی مطلق یه سری ادم تکنیکال میدونید،چیه؟؟کل بازار بر اساس تکنیکال کار میکنه حالا هی بیاین واسه خودتون قصه بگید
-
فزر 9ماه فزر 20درصد رشد کرده حقوقی توجه کن
-
علی کاظمی
ثشاهد سهامداران قبلی و فعلی که اکثرا در ضررهای سنگین هستند دیگه به حرف های حقوقی های سهم توجه نکنن
-
غمارگ امروز حسابی جمع کردن قدرت خزیدار مشخص بود
-
EconomyReza | اکونومی رضا
اگر صندوق طلا در اون بازه قیمتی خریدید هم حساب هست
-
بتا سهم
#بمولد در فروردین 772 میلیارد ریال فروش داشته است و اردیبهشت 1850 میلیارد ریال شد و خرداد به 2361 میلیارد ریالی رسیده است جمعا 6 ماهه 8388 میلیارد ریال فروش داشته است
-
بابا لنگ دراز 🎩
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 50 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 انتشار با ذکر منبع، بلامانع می باشد.
-
سجاد y
والبر زیر مجموعه های والبر مالکیت 77 درصدی #تولید_دارو مالکیت 70 درصدی #پخش مالکیت 65 درصدی #دسبحا مالکیت 62 درصدی #دتولید مالکیت 61 درصدی #دسانکو مالکیت 61 درصدی #کی_بی_سی مالکیت 58 درصدی #دسبحان مالکیت 53 درصدی #اعتلا مالکیت 45 درصدی #دیران مالکیت 44 درصدی #دالبر مالکیت 37 درصدی #دبالک مالکیت 15 درصدی #درازک مالکیت 11 درصدی #دفارا کجای دنیا با 60میلیون دلار این همه شرکت دارویی میتونی بخری!!!
-
Amir000111 Amiri
خودرو یبار دیگه پاسخ میدم:دوستان میگن اپشن توهمه سهمها هست چرا خودرو دا.غونه؟ جواب اینه معاملات اپشن فقط خودروخساپااهرم شستا وجود عملی داره.بقیه مثل شپنا و شتران و ذوب و..عملا زیاد معامله نمیشن و بود ونبودشون اثرنداره…حالا چرا خودرو مثل اهرم رشد نمیکنه؟دلیلش اینه اهرم تابع فملی وبملت شپنا فولاد و..کلی سهم زیرمجموعه هست پس نمیتونن بازیش بدن.اما خودرو خودش و خودشه!راحت کد ب کد حقوقی میکنه مدام بالا پایین میکنه تا اپشن بسوزه و سود کنه
-
صندوق های طلای بورس ایران
☘ نرخ های امروز 6 تیر 1405 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بتهران سهم که خالی از فروشنده باشه میشه این