#بمولد در فروردین 772 میلیارد ریال فروش داشته است و اردیبهشت 1850 میلیارد ریال شد و خرداد به 2361 میلیارد ریالی رسیده است جمعا 6 ماهه 8388 میلیارد ریال فروش داشته است
-
مهدی پیروزفر
خودرو بازارگردان وحقوقی خودرو،نمیخره،نمیخره،فقط تو صف فروش میخره وجمع میکنه و بالعکس تو صف خرید میفروشه،وقتی بازارگردان که کارش تعادل سهمهنوسان میگیره دیگه ازسهامدارخرد انتظاری نیست
-
AR G
اهرم دوستان چرا سختش میکنید ؟! امروز به خاطر یکی جریانات دیشب و دیگه اینکه فملی ( لیدر بازار ) تو اصلاح هست و اصلاحش کامل نشده بود و اینکه اهرم و وبملت و خودرویی ها هم پیرو اون ادامه دادن مثبت نبود و به نظر میرسه با اروم شدن مسیله دیشب و اینکه اصلاح فملی داره تموم میشه و اهرم و وبملت و خودرویی ها رو حمایتشون هستن ، فردا بازار از متعادل به سبز خواهد رفت . پرسود و روزی باشید .
-
عدنان جعاوله
فزر بهترین افزایش سرمایه از اورده نقدی . نه از سود انباشته
-
فملی سلام دوستان نظرتان راجع به خرید مس سونگون یا فملی کدامش ترجیح میدید
-
بورس۲۴ | Bourse24
«ولنوین» برنده اولیه مزایده املاک شمشک را معرفی کرد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لیزینگ اقتصاد نوین از اعلام نتایج مزایده فروش 26 واحد مسکونی واقع در منطقه شمشک خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358786/
-
شاهین عقابی
غبشهر احتمالا غبشهر فردا حجم خواهد خورد اگه فردا این اتفاق بیفتد دوشنبه خروج خواهم زد.
-
Me OM
خساپا نگهداری کنید
-
مهرداد تبریزی
فزر بهترین نوع افزایش سرمایه است یعنی چی دیگه سود نقدی در کار نیس اسمش روشه ، افزایش سرمایه از انباشته یعنی سود مازادی که سالها قبل ، از مابقی سود تقسیمی در شرکت انباشته شده
-
کانال افزایش سرمایه
#خنصیر گزارش توجیهی هییت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ 2,600,000,000,000 ریال به مبلغ 7,120,000,000,000 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی ،بهبود نسبت مالکانه ، رعایت بند 33 استاندارد 11 حسابداری دوره تناوب تجدید ارزیابی که در تاریخ 1405/03/04 به تصویب هییت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده @afzayeshbors1
-
Me OM
خساپا فردا مثبته