جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
چوبین⭐⭐⭐ | 13951364
۱۹:۱۷:۵۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

گلدا چوبین# دوستانی که در مورد طلا سوال دارن . در مورد انس و طلا داخلی قبلا نظرات کامل دادم . تارگت هم دادم . ورود پله اول هم به مثقال در کف ممکن دادیم . صندوق مثقال هم مناسب دیدم . در مورد نقره هم بنده ادم پر ریسکی هستم . بخاطر همین سیلور برداشتم امروز چون تحلیلم بر نوسان خوب هست حداقل برای فردا و حداکثر تا چهار شنبه . اینکه صعودی خواهد شد طلا یا نه .باید تا رسیدن به تارگت مورد نظر صبر کرد . اما در مورد سهام فعلا هیچ نظری ندارم . من در سقف خرید نمی دم . سهام در کف خرید دادم .اول بورس همه هم سود گرفتن . توریل در اول روند گفتم همه گرفتند. طلا هم دوباره در کف . ما در وسط یا اواخر روند تحلیل نداریم برای خرید . تحلیل باید مدتی جلوتر داد تا دیگران هم برنامه ریزی کنند . مثلا تارگتهای شپدیس با روندش دادم . و باید منتظر باشیم . فقط یادمه تحلیل طلا دادم .هنوز یه ساعت نشده .انتقاد شروع شد . همونجا هم گفتم .روند شکل نگرفته انتقاد جایز نیست . وضعیت بورس مشخص .وضعیت سهام مشخص . بدون توجه به حواشی برنامه ریزی کنید . 60 تا 70 درصد نقد همچنان باش امروز با همون 70 درصد یه نوسان خوب از سینرژی گرفته شد✌️

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار