گلدا چوبین# دوستانی که در مورد طلا سوال دارن . در مورد انس و طلا داخلی قبلا نظرات کامل دادم . تارگت هم دادم . ورود پله اول هم به مثقال در کف ممکن دادیم . صندوق مثقال هم مناسب دیدم . در مورد نقره هم بنده ادم پر ریسکی هستم . بخاطر همین سیلور برداشتم امروز چون تحلیلم بر نوسان خوب هست حداقل برای فردا و حداکثر تا چهار شنبه . اینکه صعودی خواهد شد طلا یا نه .باید تا رسیدن به تارگت مورد نظر صبر کرد . اما در مورد سهام فعلا هیچ نظری ندارم . من در سقف خرید نمی دم . سهام در کف خرید دادم .اول بورس همه هم سود گرفتن . توریل در اول روند گفتم همه گرفتند. طلا هم دوباره در کف . ما در وسط یا اواخر روند تحلیل نداریم برای خرید . تحلیل باید مدتی جلوتر داد تا دیگران هم برنامه ریزی کنند . مثلا تارگتهای شپدیس با روندش دادم . و باید منتظر باشیم . فقط یادمه تحلیل طلا دادم .هنوز یه ساعت نشده .انتقاد شروع شد . همونجا هم گفتم .روند شکل نگرفته انتقاد جایز نیست . وضعیت بورس مشخص .وضعیت سهام مشخص . بدون توجه به حواشی برنامه ریزی کنید . 60 تا 70 درصد نقد همچنان باش امروز با همون 70 درصد یه نوسان خوب از سینرژی گرفته شد✌️
-
علی زمانی
خودرو سلام صلاح سهامداران چی بود چرا منفی شده؟
-
Hasan Malek
سصفها فعلا 90 درصد سیمانی ها دارن میوفتن تو سرازیری سصفها همون اول کار افتاد ببینیم کی میزنه رو ترمز
-
فزر سهمی که 3000 تومن سود داره چطور ریزش می کنه؟ یکی بیاد توضیح بده با اعداد
-
امین
ثشرق امروز ورود اول را زدم با 10 درصد نقدینگی انشاالله همین طور تا 10 روز در منفی ورود میزنم اینجوری هیچ ضرری وارد نمیشه پولتون را به 10 قسمت تقسیم کنید و در منفی 3 ورود بزنید بعد از افزایش سرمایه دارایی شما 3 برابر میشه
-
فردا نیوز بورس
✔️ #هجرت به ازای هر سهم 441 ریال سود تقسیم کرد. ✔️ #هانیکو به ازای هر سهم 270 ریال سود تقسیم کرد. @farda_news_boors
-
جف خان
شپنا حتما برای همه این سوال به وجود امده که چرا سلطان شپنا کل بازار بورس رو با 800 تا سهام و شاخص کل و قیمت نفت و طلا و دلار و تتر و بهره و جنگ و صلح و همه رو به هیچ جایی حساب نمیکنه ؟؟ چرا شپنا فقط به دنبال پرواز است و به جز اوج گیری در اسمان بورس ایران به چیز دیگه ای فکر نمیکنه؟؟ وقتی دلیل خیلی ساده باشد کسی باور نمیکند و همه انتظار دارند دلایل خیلی پیچیده ای پشت این قدرت سلطان شپنای ما باشد. چرا شپنای دوست داشتنی ما تمام علوم تکنیکال و تمام مقاومت ها رو یکی بعد از دیگری به سخره گرفته و همه نوسان گیران و اساتید حرفه ای تکنیکال رو هم یکی بعد از دیگری پیاده کرده است ؟؟ طبق تمام علوم فیزیکی و متافیزیکی و کلیه قوانین اقتصادی و مالی همه حتما قبول دارند که وقتی یک سهام رشد می کند پی به ای ان هم رشد میکند؟؟ ایا شپنا کلیه علوم فیزیک و اقتصاد رو نقض کرده؟؟ چرا هر چه شپنا بیشتر رشد می کند پی به ای ان ولی کمتر میشود؟؟؟ چرا هر چه شپنا بیشتر اوج میگیرد ارزنده تر میشود؟؟؟ همانطور که گفتم دلیل اینقدر ساده است و من هم هزاران بار اعلام کرده ام که دانستن ان نیاز به هیچ دانشی ندارد. به طور کاملا واضح همه دیدید که بعد از یک رشد زیاد گزارش سالانه 1404 شپنا اومد و پی به ای رو کاهش داد. دوباره میبینید که بعد از یک رشد گزارش فصل بهار می اید و پی به ای را کاهش می دهد. تقسیم سود پی به ای رو کاهش می دهد دوباره بعد از رشد گزارش فصل تابستان می اید و پی به ای رو کاهش می دهد. و احتمال بسیار زیاد تجدید ارزیابی شپنا هم در مهر ماه قیمت را دوباره رقیق می کند و دوباره جذاب بعد از رشد دوباره گزارش 9 ماهه می اید و پی به ای رو کاهش می دهد میبینید چقدر ساده است؟؟ هر چه بیشتر شپنا رشد کند ارزشمند تر خواهد شد این چرخه زیبا ادامه دارد ولی فقط برای افراد صبوری که با مثبت و منفی کاری ندارند و از مسیر لذت می برند. با ثروتمندان پیج کاری ندارم و خودشون استادن اما توصیه من به کسانی که دوست دارن شپنا ثروتمندشون کنه اینه که این رشدهای چند صد درصدی شپنا در مقابل ارزش سلطان شپنا در دو سه سال اینده فقط یه سود جزیی بیشتر نیست. و در دو سه اینده اخباری از شپنا خواهید شنید که افراد صبور به سهامداری ان افتخار خواهند کرد. با چنگ و دندان اجازه از دست دادن یک برگ از سهام باارزشتون رو ندید موفق باشید به امید شادی و ثروت...
-
کارن
فایده اش به جز چند تا سهم برای اکثریت سهام چیه ؟ تهش تا پاییز شاخص بره 6500 با شبندر و شتران و فارس از پاییز که دوباره رشد تند دلار داریم! تنها راه دامنه +-10 هست که پول بیاد تو بازار #شاخص_بورس #عیار #خودرو
-
نمرینو سهم ایران مرینوس در استانه شکست روند نزولی هست که قیمت 800 تومن را رد بکنه دیگه سهم گیر کسی نمیاد البته همین الانش هم نمیشه زیاد ازش خرید سهم اینده داری هست
-
Danial project 🔴 دنی
خوب بخون 👇🏻 الان مهمترین و اساسی ترین چالش همه حفظ ارزش پوله باید رفتار مالی به نحوی باشه که کمترین اسیب رو در برابر این ابرتورم ببینیم. چنتا مورد میگم که امیدوارم نجات دهنده باشه براتون: 🔹اگر پولی دارید تبدیلش کنید به دارایی های فیزیکی مثل طلا ،مسکن،ارز(حتی تتر) وقتی بیشتر از 53% ارزش ریال کاهش پیدا کرده ،پس فکر سپرده گزاری تو بانک رو از ذهنتون به کل بریزید دور. «به نظرم هیچ دارایی امسال نمیتونه هم پای تورم پیش بره» 🔹اگر میتونید الگوی مصرفیتون تغییر بدین و هزینه هاتون هم مدیریت کنید. مثلا :کالاهایی که موندگاری بیشتری داره رو به صورت عمده خرید کنید. خرید اقلام غیر ضروری رو کمتر کنید به جای خرید مواد غذایی برند و گرون تر ،برید سراغ ارزون تر ها (جای تاسف داره) 🔹به دارایی هاتون تنوع بدین ، همون اصطلاح قدیمی؛ همه تخم مرغ هاتون تو یک سبد نذارید. اینجوری ریسکتون رو کمتر کنید, و اینکه حتما به نقد شوندگی اون دارایی دقت کنید ،مثلا مسکن حتی الان که رونق گرفته باز هم سخت نقد میشه، تو مسایل بحرانی این زود نقدشدن به شدت کمکتون می کنه. 🔹از ریال نگه داشتن دوری کنید! سعی کنید اگر از درامدتون عددی به عنوان پس انداز میمونه به هیچ وجه ریال نگه ندارید،تبدیلش کنید از خیلی کم ریسک و کم بازده مثل صندوق درامد ثابت که خیلی با این عدد تورم جالب نیستن تا تتر و… (توجه کنید که فقط هیچ چیزی تضمینی نیست تو این شرایط ،فقط یک راه تاب اوری و تمام) 🔹 راه حل اخر که باید همتون در نظر بگیرید و به نظرم پایه و اساس تمام راه کار های بالاست: 🔴حتما به فکر کار جانبی باشید و درامدتون رو رشد بدین!! خودتونو تغییر بدین،رشد بدین . از اموزش و تولید محتوا گرفته تا همین ترید کردن ,ما که اینجا از شما هزینه ای نمی گیریم ،تمام خدماتمون هم که رایگان. اموزش ببینید ،تمرین کنید ،ممارست به خرج بدین، فقط در این صورت که بهتون قول میدم میتونید تمام این راهکار های ضد تورمی رو باهم پیش ببرید. نجات دهندتون خود ،خود شمایید من فقط راه رو براتون سعی میکنم هموار کنم. اینم میشه رسالت من❤️
-
تازه کار
وبملت 7 روز پیش گفتم خروج بالای 50 دیس لایک زدن 🤔