جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Satrap537 | satrap537
۱۷:۳۹:۱۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

حافرین همه جا صحبت از سهم ما شده حافرین . جالبه کسانی که پالایشی دارند تو کانال. هاشون و خصوصی از حافرین صحبت میکنند. اگه صف بشه قفل میشه با توجه به تعداد کم و قیمت پایین . پول درشت بخواهد وارد شود پشت صف میماند. فروشنده ای هم نیست دیگه ما بلند مدتی هه ماندیم . اکثرا هم حجیم داریم . همین الان من حاضر نیستم یک برگ سهم دویست تومان هم بفروشم

لیست اخبار