حافرین همه جا صحبت از سهم ما شده حافرین . جالبه کسانی که پالایشی دارند تو کانال. هاشون و خصوصی از حافرین صحبت میکنند. اگه صف بشه قفل میشه با توجه به تعداد کم و قیمت پایین . پول درشت بخواهد وارد شود پشت صف میماند. فروشنده ای هم نیست دیگه ما بلند مدتی هه ماندیم . اکثرا هم حجیم داریم . همین الان من حاضر نیستم یک برگ سهم دویست تومان هم بفروشم
-
مرتضی بابائی
اهرم از بین نمادها شستا به نظرم گزینه مناسبتری نسبت بقیست بسیار به اینده این سهم خوشبینم خودرو و خساپا هم رشد خاصی نکرده که بخواد اصلاح زیادی بکنه بقیه نمادها میتونن یه استراحتی بکنن
-
عباس ناوبران
شپلی و این اغاز تحولات بنیادی شرکت است . اغاز راهی بزرگ و درخشان در قطب نساجی خاورمیانه طبق صحبتهای مدیر عامل محترم شرکت، شهریور ماه خیلی خیلی پررنگ تر اثار تحولات بنیادی شرکت را خواهیم دید. به لطف خدا
-
رویال بورس
❗️ بیشترین درصد حجم خرید حقوقی ؛ #خراسان #سبهان #ساوه #فنوال #سهگمت #سغرب #کخاک #فرود 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
شبندر ارزش سهم حداقل 2000 اواسط مرداد مجمع
-
The Main Way
شفارس نمادهای بنیادین!!!! بنده ی خدایی گفته بروید سراغ نمادهای بنیادین، یعنی شفارس که سودش از 5 تومن رسونده به 17 تومن روی بنیاد نبوده…!!! بعدشم از قراین پیداس که به احتمال، سودسازیش رشد خواهد داشت و این ماه هم می ره مجمع… حالا نکتش کجااااس، اینجاس که درسته برخی بالا خرید زدن و هنوز تو ضرر هستند اما این رشد اخیرش حدود 100درصد بوده و یه جورایی یه کله رسیده به این قیمت… نکتش کجااااس اونجا که بازارگردانش زیر این قیمت ها 3 میل 3 میل می فروخت اما تا چند روز پیش و حتی امروز داره در قیمت های بالاتر 12 میل 12 میل خرید می زنه… جالبیش کجاااس اینجا که نمی خوام به سراغ برخی حرف ها برم مثلا اون بنده خدا که درصدی بود و اون موقع می گفت نگه دارید تا فلان سال که امسال باشه یه طوری در 6ماهه نخست امسال، قیمتش میشه فلان قدر…اماچی شد اون حرف هااااا…البته این با حرف های قبل قدری در تناقض بود، گفتم که یادتون باشه اینجا مبنا فقط احتمال هست نه یقین… فعلا هم سکوت دارم، چون اگه مثل قبل شروع کنم، عوامل درصدی ها اماده هستند که…که که که تحلیل ها رو فیک کنن… فعلا ⏳🕯⏳سلاااااااااام…😉😉😉 . 📜📃📜…
-
ابراهیم
شاملا برین کدالشو بخونید حالشو ببرید 134درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش درامد داشته
-
غگل به نظرتون امسال به ازای هر سهم چقدر سود تقسیم میکنن؟ لطفا دوستانی که اطلاعات و اشنایی دارند جواب بدید؟ ایا ارزش داره با سهم بریم مجمع یا قبلش بفروشیم؟
-
behzadag
#زملارد در اردیبهشت ماه به فروش 1921 میلیارد ریالی رسیده است خرداد 2396 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 6206 میلیارد ریال فروش زد بیش از 2برابر مدت مشابه قبل
-
سردار
#کاما سلام دوستان مجمع احتمال زیاد بعلت بسته شدن ورودهای تهران و تردد با مترو از روز جمعه یا شنبه ، کنسل میباشد
-
کانال۳۶۱درجه با کمترین خطا
#دلر گزارش توپ به این میگن خوبو جون دار فعلا که سهم بسته است ولی قطعا تاثیرش در زمان بازگشایی مشخص خواهد شد