جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
س. سپند | ssepand
۱۷:۳۵:۰۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#اروند ایا فردا سهم جمع خواهد شد؟ نمی دونم!!!!🤔 ولی با این مومنتوم اگر هم جمع بشه مثل توپ که می زنی زمین کمی بالا میاد و بر می گرده پایین! فکر نمی کنم بدون کف سازی جایی بره پس به خیال جمع شدن صف و صف خرید شدن نخرید چون فرداش وارد زیان می شید! تازه اگر تنش ها بیشتر بشه و باز کار به زدن زیر ساختا بره جز اولین جاهایی که هدف قرار می گیره نیست؟ من اگر بصورت بلند مدت هم بخام وارد شم می دونم این جا جاش نیست! تمامی مطالب نظر شخصی بوده و نباید مبنای معاملات قرار گیرد!

لیست اخبار