جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
چوبین⭐⭐⭐ | 13951364
۱۷:۲۸:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

گلدا خودم هم تقریبا سهام کامل فروختند. فقط توریل . اینم که در مثبت سه سنگین داشتم .فروختم . در منفی سه با سود نوسانگیری از سینرژی و سافرون گرفتم .ینی مفت .

لیست اخبار