#زدشت | دشت خرمدره با ثبت رکورد فروش، خرداد را 31 درصد بالاتر از میانگین فصل به پایان رساند گزارش فعالیت ماهانه مجتمع کشت و صنعت، دامپروری و مرغداری دشت خرمدره از تداوم روند قدرتمند درامدزایی شرکت حکایت دارد؛ به گونه ای که عملکرد خردادماه علاوه بر جهش چشمگیر نسبت به سال گذشته، از میانگین دو ماه ابتدایی سال نیز فاصله معناداری گرفته است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد زدشت در خردادماه به 2,705 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 136 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه شرکت به 6,824 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 113 درصد افزایش را نشان می دهد و استمرار روند صعودی فروش را تایید می کند. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 4,119 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه حدود 2,059 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 31 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که از شتاب گیری فروش و ثبت قوی ترین عملکرد فصل حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید زدشت نشان می دهد رشد درامدها همچنان با قدرت ادامه دارد و ثبت فروش ماهانه ای بالاتر از میانگین دوره، چشم انداز مثبتی از روند عملیاتی شرکت در ادامه سال مالی ترسیم می کند. @akhbar_majame
-
به روایت نگاه
اهرم خودرو هدف قیمت 123 ریال و فولاد تمام بازار رو واژگون خواهند کرد ولی نه شاخص کل را
-
رویال بورس
#وگردش ؛ « تکسهم بعدی کانال خصوصی » #صف_خرید بعدی تقدیم شما 🌹 ✅سود اعضا از این تکسهم تا اینجا ؛ %71+ 🔹مستند خرید اعضا روی حمایت معتبر در کف قیمت ؛ 👇 https://t.me/royalbourse_ir/3885 🔶مستند خرید پله بعدی اعضا از صف فروش ؛ 👇 https://t.me/royalbourse_ir/3880 🗓1405/04/06 @Royalbourse_ir
-
بورس۲۴ | Bourse24
جهش فروش «بشهاب» در بهار؛ درامد شرکت نزدیک به 3 برابر شد به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت لامپ پارس شهاب با نماد «بشهاب» که سهام ان در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش عملکرد ماهانه منتهی به خرداد 1405 را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358789/
-
همیشه در سود
هر موقع اشاره کردم از کل بازار سهام خارج شوید فعلا فقط سکرد والسلام حوادث شگفت اوری در راه است
-
غناب این سهم عاشق قیمت 650 ریال است .
-
Mortaza
#فزر به نظرتون طی دو سال اینده فزر بهتر عمل میکنه یا فملی
-
فملی از حقوقی های عزیزم انتظار حمایت داریم .
-
شبندر بازارو نفتی ها نگه داشتن،غیر از این بودمیریخت.
-
صندوقچه بازار | StockArk
#کرازی P/E~7.1 گزارش خیلی خوبی داد. تولید در حد ماه های اخیر بود، در حالی که سال گذشته خرداد و تیر افت تولید داشته و نتیجتا تولید 40% بیشتر از ماه مشابه بود. فقط 13% فروش این ماه از موجودی بود و جهش فروش بخاطر رشد مقدار و نرخ فروش بوده. 25% فروش صادرات بوده. در مجموع بهار عالی بود و تولید 15%، مقدار فروش 115% و درامد 160% رشد داشت و عالی بود. @StockArk
-
حمید sh.s
ثشرق یا خدااا، 60 درصد ریزش پشت سرهم، خدا صبرتون بده