#پتوسعه این ماه مجمع عمومی داره هم افزایش سرمایه 300 درصدی باید بررسی بشه هم تقسیم سود 135 تومانی
-
AVA_Premium
بررسی عملکرد صندوق 〰️#اهرم: 🌟 بیشترین فعالیت در بین تمام صندوق های اهرمی را داشته و تقریبا در تمام صنایع بازار فعال بود. 😄 #نوری و #فباهنر از جمله سهامی است که به ترکیب درصدی وارد شده. ❌ و از سهامی مانند #حکشتی #وپارس #اخابر #وتوکا #ذوب از ترکیب درصدی خارج شده… ➕ جالبه که حجم سنگینی بر خلاف انتظار بازار #خودرو خرید داشته. 🗓 1405/04/06 📲 بله 📲 کانال تلگرام http://ble.ir/AVA_Premium https://t.me/AVA_PREMIUM_TEL
-
Amir000111 Amiri
ثفارس کماکان معتقد ب ریزشم..از حوالی 1280 تا1300 به هدف اول 1000 ریزش داره.احتیاط بنظرم
-
As
#فصبا گزارش ماهیانش امد. اهل فن تحلیل کن
-
احسان
#شپلی سهام اینده داری است
-
تحلیل بنیادی و تکنیکال بورسکده
#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره! StockArk
-
خپویش #خپویش با عدد 4252 میلیارد ریالی اغاز کرده است در اردیبهشت 9171 میلیارد ریال و خرداد 10166 میلیارد ریال بود و 3ماهه 23591 میلیارد ریال است این عداد که زده از ارزش مارکت بیشتر شده
-
شپنا سلام دوستان خداقوت. اروند رو رد کنم بره جاش شپنا بگیرم چون همش داره منفی 3 سنگین میده. الان وقت خوبی برای خرید شپنا هست؟؟؟
-
stock & options
#الپاکو از زیر مجموعه های #کسرا به زودی عرضه اولیه میشه
-
hassan biba
#ونوین P/E~4.9 با وجود ثبت بیشترین بازدهی صنعت تو پساجنگ همچنان به لحاظ بنیادی جذابه و تراز 13350 میلیاردی بهار عالی بود و حدودا 130% بیشتر از مدت مشابه. امسال می تونه 135 تومان بسازه و با لحاظ تقسیم سود 30% و قیمت 376 تومانی فعلی، بعد مجمع P/E~2.8 اینده نگر داره!
-
فزر فردا صف خرید میشه؟؟