سصفها تشکر از دوستان خوبی که پیگیر افزایش سرمایه باشند من هم چندین بار به شرکت زنگ زدم و گویا منتظر جواب سازمان محترم بورس هستند . در ضمن رفقای قدیمی تشکر از انرژی مثبت شما.
-
روزنامه اطلس اقتصاد
❇ تقسیم سود نقدی 2600 ریالی در مجمع عمومی سیمان قاین 🔹 مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سیمان قاین وابسته به هلدینگ شستا برگزار شد و با موافقت حداکثری سهامداران، تقسیم سود نقدی به مبلغ 2600 ریال به ازای هر سهم به تصویب رسید. در این نشست که به منظور بررسی صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1404 تشکیل شد، گزارش عملکرد سالانه روند مثبتی را… 🔗 ادامه ی مطلب… 🌐 @atlaseqtesad https://atlaseqtesad.ir/108733/ghayen-cement-dividend-distribution-1404.html
-
Ahwazbourse
#پی پاد اپدیت @Ahwazboursee
-
Rostam Nooshian
ثشاهد متاسفانه صحبت نرخ بهره بانکی خیلی داغ هست امیدوارم تصویب و اجرایی نشه برای اقتصاد کشور اصلا خوب نیست و جواب معکوس میده
-
NoavaranAmin
پتروشیمی زاگرس (#زاگرس) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅افزایش 14,615.47 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 81.07 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ⭕️کاهش (13.16) درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
مهدی پیروزفر
وبملت حقوقی بیش ار3میلیارد سهم خرید کردن،سهم ازفروشنده خالی شد،اگه سهامداران خرد تحت تاثیر عرضه های سنگین در اول وقت بازار قرارنگیرند،احتمال حجم خوردن وبه صف خرید رسیدنش هست،نکته تامل برانگیز روند وبصادر است همیشه اون اول صف فروش سنگین میبست باکمال تعجب وبصادر صف خریدبود
-
کانال حاج علی
📊 گزارش از تغییرات سهامداران درصدی (نام اشنا) 🔋 خروج از لیست درصدی ها ➖ #حگردش : اقای رضا نوروزی • با فروش حدود 22 میلیون سهم ➖ #کفرا : اقای علی سیدعلیخانی • با فروش حدود 100 میلیون سهم ➖ #بانکدار : اقای عبدالکریم طاهری • با فروش حدود 6 میلیون سهم 🟢 خریدهای شاخص ✔️ #توان : اقای مجید عرب • خرید 3 میلیون سهم به ارزش 14.7 میلیارد تومان ✔️ #خکار : اقای احمد شریفی • خرید 30 میلیون سهم به ارزش 4.7 میلیارد تومان ✔️ #بخاور : اقای احمد احمدی • خرید 7.8 میلیون سهم به ارزش 4.4 میلیارد تومان ✔️ #سبجنو : اقای محمدعلی حسنی • خرید 868 هزار سهم به ارزش 4 میلیارد تومان ✔️ #شپلی : اقای جاوید اسیابان • خرید 6.5 میلیون سهم به ارزش 3.2 میلیارد تومان ✔️ #بموتو : خانم نسرین عطاران • خرید 10 میلیون سهم به ارزش 2.5 میلیارد تومان ✔️ #غگیلا : خانم نیایش بالا زاده • خرید 1 میلیون سهم به ارزش 1.8 میلیارد تومان ✔️ #کیمازی : اقای ارسلان پاشاپور • خرید 957 هزار سهم به ارزش 1.5 میلیارد تومان ✔️ #قصفها : اقای حسین رستمی • خرید 8 میلیون سهم به ارزش 1.4 میلیارد تومان ✔️ #کاما : اقای علی سیدعلیخانی • خرید 4.4 میلیون سهم به ارزش 1.4 میلیارد تومان ✔️ #دزاگرس : خانم مرضیه صلاح • خرید 800 هزار سهم به ارزش 1.3 میلیارد تومان ✔️ #سبجنو : اقای سید مهدی راستی ثانی • خرید 255 هزار سهم به ارزش 1.2 میلیارد تومان ✔️ #فاخر : اقای مصطفی بیاتی • خرید 400 هزار سهم به ارزش 930 میلیون تومان ✔️ #وبرق : اقای فرید اروین • خرید 233 هزار سهم به ارزش 750 میلیون تومان ✔️ #الکتروماد : اقای امیر مسعود امیری • خرید 2 میلیون سهم به ارزش 700 میلیون تومان ✔️ #رپویا : اقای محمدرضا ناظمیان • خرید 151 هزار سهم به ارزش 640 میلیون تومان ✔️ #سغرب : اقای حسین رستمی • خرید 750 هزار سهم به ارزش 630 میلیون تومان ✔️ #وامیر : اقای علی سیدعلیخانی • خرید 880 هزار سهم به ارزش 500 میلیون تومان 🔴 فروش های شاخص ❌ #سباقر : اقای فیروز منجیلی • فروش 500 هزار سهم به ارزش 11 میلیارد تومان ❌ #سباقر : اقای مصطفی بیاتی • فروش 300 هزار سهم به ارزش 6.6 میلیارد تومان ❌ #حگردش : اقای رضا حسن پور • فروش 12 میلیون سهم به ارزش 2.4 میلیارد تومان ❌ #کفرا : اقای محمد میرهاشمی • فروش 11 میلیون سهم به ارزش 1.8 میلیارد تومان ❌ #پسهند : اقای نیم...
-
فملی فردا حمایت 2050 رو داره و به احتمال زیاد برمیگرده ، ولی اگه برنگرده صف فروشش سنگینتر میشه ، فردا تو صف فروش نرید
-
hamed
وغدیر رفتارش بعد بازگشایی نشون داده فقط به درد نوسانگیری میخوره!!!
-
احسان هنری
سباقر نرخ سیمان تیپ 2 پاکتی صادراتی در نماد #سباقر از اواخر سال 1403 از نزدیک به تنی 1 ملیون تومان به نزدیک تنی 6 میلیون تومان در خرداد 1405 رسیده است
-
خبرفوری
•️تسنیم: مخالفت بورس و عضو هیات مدیره با تغییرات در هلدینگ خلیج فارس/ تصویر نامه به وزیر نفت منتشر شد تسنیم: 🔹براساس نامه ای که در تاریخ 26 خرداد توسط حسین زاده عضو هییت مدیره هلدینگ خلیج فارس خطاب به پاک نژاد وزیر نفت ارسال شده است، وی رسما روند غیرقانونی تغییرات در هلدینگ را به وزیر نفت اعلام کرده بود. 🔹اخیرا هم سازمان بورس به عنوان نهاد ناظر بازار سرمایه بدلیل طی نشدن روند قانونی، با انتصاب اعضای جدید مخالفت کرد و کماکان هییت مدیره پیش از انتصابات به عنوان اعضای قانونی هلدینگ خلیج فارس شناخته شده و تصمیماتی که با امضای اعضای جدید گرفته شده غیرقانونی اعلام شد. 🔹حال سوال این است که مقصر جبران ضرر وارد شده به هلدینگ از لحاظ حقوقی و اقتصادی چه کسی است و ایا وزیر نفت پاسخگوی سهامداران خواهد بود؟ 🇮🇷 ✊ @AkhbareFori