جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| oghyanos2025
۱۶:۴۷:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شفارس درود دوستان بشخصه روی شفارس سود که نکردم تو این چند سال ضرر هم کردم دیگه الان با پول ناچیزم قمار نمیکنم به امید روزهای خوب شفارس برای رشد های خوب سهم باید منتظر ورود درصدی قوی باشیم انشالله هر چی خیر هست پیش بیاد… پر سود و پر برکت باشید همگی

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار