شفارس درود دوستان بشخصه روی شفارس سود که نکردم تو این چند سال ضرر هم کردم دیگه الان با پول ناچیزم قمار نمیکنم به امید روزهای خوب شفارس برای رشد های خوب سهم باید منتظر ورود درصدی قوی باشیم انشالله هر چی خیر هست پیش بیاد… پر سود و پر برکت باشید همگی
-
باشگاه بورسی ها
🔺سیمان و زنجیره فولاد نبض بازار فیزیکی بورس کالا را به دست گرفتند 🔹در هفته منتهی به 5 تیرماه 1405، با وجود تعطیلی رسمی روز چهارشنبه و کاهش روزهای معاملاتی به 4 روز، بازار فیزیکی بورس کالا هم چنان هفته ای پررونق را پشت سر گذاشت. 🔹در هفته یاد شده شمش بلوم، سیمان و اهن اسفنجی 3 محصول با بیش ترین ارزش معاملات هفته بودند و در بخش حجم معاملات نیز سیمان، اهن اسفنجی و گندله سنگ اهن در صدر جدول ایستادند. ▫️حضور 3 محصول فولادی در میان 5 کالای باارزش هفته، بار دیگر از نقش محوری زنجیره فولاد در معاملات بورس کالا حکایت دارد. 📌@boursihaclub|باشگاه بورسی ها
-
فزر 9ماه فزر 20درصد رشد کرده حقوقی توجه کن
-
علی کاظمی
ثشاهد سهامداران قبلی و فعلی که اکثرا در ضررهای سنگین هستند دیگه به حرف های حقوقی های سهم توجه نکنن
-
EconomyReza | اکونومی رضا
اگر صندوق طلا در اون بازه قیمتی خریدید هم حساب هست
-
غمارگ امروز حسابی جمع کردن قدرت خزیدار مشخص بود
-
بتا سهم
#بمولد در فروردین 772 میلیارد ریال فروش داشته است و اردیبهشت 1850 میلیارد ریال شد و خرداد به 2361 میلیارد ریالی رسیده است جمعا 6 ماهه 8388 میلیارد ریال فروش داشته است
-
بابا لنگ دراز 🎩
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 50 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 انتشار با ذکر منبع، بلامانع می باشد.
-
سجاد y
والبر زیر مجموعه های والبر مالکیت 77 درصدی #تولید_دارو مالکیت 70 درصدی #پخش مالکیت 65 درصدی #دسبحا مالکیت 62 درصدی #دتولید مالکیت 61 درصدی #دسانکو مالکیت 61 درصدی #کی_بی_سی مالکیت 58 درصدی #دسبحان مالکیت 53 درصدی #اعتلا مالکیت 45 درصدی #دیران مالکیت 44 درصدی #دالبر مالکیت 37 درصدی #دبالک مالکیت 15 درصدی #درازک مالکیت 11 درصدی #دفارا کجای دنیا با 60میلیون دلار این همه شرکت دارویی میتونی بخری!!!
-
Amir000111 Amiri
خودرو یبار دیگه پاسخ میدم:دوستان میگن اپشن توهمه سهمها هست چرا خودرو دا.غونه؟ جواب اینه معاملات اپشن فقط خودروخساپااهرم شستا وجود عملی داره.بقیه مثل شپنا و شتران و ذوب و..عملا زیاد معامله نمیشن و بود ونبودشون اثرنداره…حالا چرا خودرو مثل اهرم رشد نمیکنه؟دلیلش اینه اهرم تابع فملی وبملت شپنا فولاد و..کلی سهم زیرمجموعه هست پس نمیتونن بازیش بدن.اما خودرو خودش و خودشه!راحت کد ب کد حقوقی میکنه مدام بالا پایین میکنه تا اپشن بسوزه و سود کنه
-
صندوق های طلای بورس ایران
☘ نرخ های امروز 6 تیر 1405 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0