جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohammadsaei98
۱۶:۴۰:۲۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خزامیا بازار سهام میریزه بخاطره نرخ سود بانکی من امروز فروختم خزامیا رو نوش جونتون و پرسود باشید . توی قیمت های پایین تر خریدار باشید نه الان . این سهم توی کف نیست و مقاومت رو نشکوند

لیست اخبار