جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| radooo
۱۵:۵۰:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

خودرو واقعا این سهامدارای خودرو چقد خوشبینن،هروروز یه منفی سه میخورن ،بعد شبش میگن فردا مثبته،باز فردا منفی 3باز شبش از افای بالا حرفمیزنن،باز فردا منفی3واین جریان تا بینهایت ادامه دارد ،ایول خیلی بامرامید خدااااایی،هیچ جا همچین سهامدارایی نداره

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار