جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
امیر حبیبی | amirh67
۱۷:۴۲:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#رنیک به نظر میاد سهم یه رشد خوبی رو اغاز کنه .. معاملات امروز مشکوک بود و سهم اصلاح خوبی کرده و تا 1700 میتونه بالا بره یه ضرب باید دید حقوقی ها اجازه میدن یا نه.. این سهم دسته خودشونه و 90 درصد سهم دسته سهامدارای درصدیشه.. شناوریش بسیار پایینه و پتانسیل رشده بالایی داره

لیست اخبار