گلدا توریل هم ضربتی انجام دادیم بیکار نبودیم
-
صندوق های طلای بورس ایران
نمای #صندوق های #طلا ➖#ارزش_معاملات: 4,345.4 🟩#درصد_پایانی: % 2.18+ 🟩#درصد_اخرین: % 1.80+ 🟥#برایند_پول_حقیقی: 200.4- 🟥#برایند_پول_درشت: 461.5- اخرین اپدیت: 16:01 #D1405_04_06 #طلا #صندوق_طلا #عیار #کهربا #گنج #مثقال👇 https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
بتا سهم
#ثبهساز در خرداد 1265 و 6ماهه 25979 میلیارد ریال فروش داشت
-
سغرب اقا چرا هر چی میخریم فرداش میره تو ضرر این چه مدلشه مگه میشه یه کارخانه سیمانی اینقد فروش داشته باشه یکی نداشته باشه اونم این کارخانه های معروف!! هر چی داشتم ضرر شد که
-
علی عسکری
خصدرا امروز بطور واضح مشخص بود که خریداران اصلی خصدرا افراد معمولی نبودند صف های 50 میلیونی فروش به انی غیب میشد منم فردا یک پله میخرم
-
بتا سهم
#حگهر دی را با عدد 8710 میلیاردریالی اغاز کرده است و بهمن 9138 میلیاردریال و اسفند 8789 میلیاردریال درامد و فروش داشت و 3 ماهه 25103 میلیارد ریال فروش شده است در فروردین 7076 میلیاردریال فروش داشت و اردیبهشت با رشد 9272 میلیارد ریال بود و خرداد 13213 و 6 ماهه به 58294 میلیارد ریال رسیده است
-
ثشاهد من به اصلاح شاخص مشکوک شدم 927 تمن فروختم فردا باز میخرم اگه اوضاع خوب باشه تعداد سهامم بیشتر میشه
-
Amir000111 Amiri
خودرو فقط پیگیر این بشین: چرا حقوقی خودرو همیشه سنگین میفروشه؟!کدوم سهم بورسی سراغ دارین ک هر روز حقوقی بفروشه؟حتی تو صف فروش!! شپنا یکماهه صف خریده حقوقیش قطره ای میفروشه!خودرو دست کیه هر روز صف فروش ملیاردی میفروشه و تموم نمیشه سهمش؟!
-
عقاب آسمانها
خودرو دوستان اصلا کسی سهم خودرو نمی خرد این حجم کد به کد خود حقوقی
-
🙊 VIP1405🙈
سهم های که زیر مجموعه هلدینگ شستا هستند…هر ساله 90 درصد سود را تقسیم می کنند… سهم سود ده با p/e های پایین زیر مجموعه های هلدینگ برای سود مجمع مورد ارزیابی قرار دهید… ما از این گروه #کلوند انتخاب کردیم… سهم های دیگه گروه شان را نیز بررسی کنید… علت رشد خوب شان نیز بخاطر تقسیم خوب شان است…همین #فباهنر علت رشد اخیرش به خاطر همین سود مجمع بود.
-
فارس فارس از نظر ارزش مارکت فاصله زیادش با فملی رو باید جبران کنند کلا ارزونه هنوز