ثامان از فردا فکر نکنم راه بده کسی اگه پول بی کاری داره، خرید یا اضافه کنه اگه تونستین، چون رشد خوبی درانتظاره نماد هست.
-
نسترن امیری
#غدانه من امروز فروختم نماد وثخوز خرید زدم راضی هستم
-
ایمان پور
گلدا نوید جان احتمال زیاد توریل فردا با صف فروش باز میشه مونده به بازار ایا بازار هم لنگ میزنه یا نه در هر حال فعلا ورود نداره توریل صندوق زرگر رو نگه دار و خدارو شکر کن
-
نهال #نهال عالی
-
فملی دوستان عزیز فملی جای رشدش بیشتر از این عدداست با نرخ دلار و انس جهانی و مصرف صنایع ، پس خواهشن خودتون با دست مبارک زمینه نابودی سهامتون رو فراهم نکنید . تو صف فروش نرید . که بتونه سیر صعودیش رو پیدا کنه ، این حرکت به ضرر شما و به نفع خریدار نوسان گیر و فرصت طلب میشه .
-
فملی فردا صف خرید سنگین@@@
-
بورس پژوهش
تحلیل تلیسه و شماتیک ترسیمی ان👆👆 بهمن 1403
-
امید
#وصندوق متوقف اطلاعیه گروه ب
-
ثاخت ی شارپ چهل پنجاه درصدی بدهکاره به سهامداراش👌
-
فیلتر بنیادی هوشمند بورس (تکنوفاندامنتال)
#دلر یک خرداد خاص را زد و 17259 میلیارد ریال فروش داشت در فروردین 6931 میلیارد ریال فروش داشت در اردیبهشت این عدد 13502 میلیارد ریال فروش داشت و 3ماهه 37694 میلیارد ریال است بیش از 2برابر قبل است
-
یوسف جهاندیده
توسن #توسن #افشای_اطلاعات_بااهمیت - (سایر اطلاعات بااهمیت - قرارداد همکاری مشترک برای بهینه سازی مصرف گاز طبیع- گروه ب) منتهی به سال مالی 1405/09/30 شرکت #توسعه_سامانه_های_نرم_افزاری_نگین 1405-04-06 16:31:08 (1541959) ➖➖➖خدایاشکرت ➖️➖️➖️