جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
سهامدار 1395 | sahamdar1395
۱۵:۳۲:۳۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#خودرو تا 10 تیر وارد نمیشوم تا کف اصلاح معلوم شود.شخصا منتظر گزینه 2 یا 3 هستم و اعتمادی به گزینه 1 ندارم.

لیست اخبار