پتوسعه هیچ وقت نباید سمت سهمهایی که افزایش سرمایه میدن رفت
-
NoavaranAmin
فولاد افزا سپاهان (#فافزا) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31(اصلاحیه) سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (86.43) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ⭕️کاهش (87.31) درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
سیگنال و تحلیل سهام بورسکده
شنیده ها و شایعات: (موکدا : قابل ذکر است شایعات معیار خوبی برای خرید یا فروش سهام نمی باشد) #غدانه شنیده ها حاکی ست با توجه به ظرفیت تولید و تامین دانه های روغنی می تواند به درامد حدود 1 همت در ماه برسد. #نیروگاهی با افزایش نرخهایی که رخ داده ،سود 405 شرکت های نیروگاهی 80 درصد بالاتر از سال 404 هست. #تاصیکو تولید طلای تفتان به 40 کیلوگرم در ماه رسید. #کیمیا فعال بودن کدهای وابسته به جمیلی در این نماد که احتمالا با اخبار مثبت نیز همراه خواهد بود. #ثغرب (احتیاط)فعال بودن کدهای وابسته به رفیعیان (بازیگر زماهان و زفجر سابق) #درهاور وضعیت مطلوب عملیاتی شرکت و رسیدن ماهانه ها به محدوده 170 میلیارد تومان #شستا #تاپیکو شنیده ها حاکیست به زودی ستاره خلیج فارس عرضه اولیه خواهد شد. #دزهراوی امسال 1 همت راکوتان خواهد فروخت . #پخش ماهانه به درامد 7 همت خواهد رسید. #نوری واحد اروه و امونیاک پتروشیمی هنگام زیر مجموعه نوری وارد فاز تولید ازمایشی شده است. #ثزاگرس متاستفانه باز هم شاهد سو استفاده از اموال مردم بودیم، سرمایه گذاری ارشک زیر مجموعه بیمه عشایر، 90 میلیارد پول بی زبان را در تابلو اصلی و تابلوی 2 ، خرج ثزاگرس کرد حقیقی را خارج کرد. 6 تیر 1405 کانال تحلیل سهام
-
h.p h.p
وبملت امکان داره بانک ملت یک روز خود وبملت رو بفروشه ؟؟؟
-
حسین پاداش
#وبملت امکان داره بانک ملت یک روز خود وبملت رو بفروشه ؟؟؟
-
سید
#وبملت - با سلام و احترام ، ما که هنوز توی ضرر هستیم ، ولی کسانی که تازه وارد می شوند قطعا سود بسیار خوبی خواهند نمود .
-
کانال بورسی 👑
#فیلتر 📆 شنبه 06/تیر/1405 #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 1👇👇👇 #خصدرا #چدن #ومپنا #غگز #بجهرم #خیمن #بمولد #ریشمک #ثجنوب #پی_پاد #سدبیر #وثخوز #ثنظام #خودکفا #کارام #داراب #فیلتر ورود پول هوشمند درجه 2👇👇👇 #درهاور #مهر #شفا #نبابک #اتکای #بتک #فیلتر بلوکی ها 👇👇👇 #دعبید #واحیا #وسینا #ومدیر #دسبحان #پاکشو #میدکو #جم #ثمسکن #دماوند #سپید #سغدیر #وسکاب #سامان #کگل #کاوه #کلوند #بگیلان #وامید #نان #زدشت #فسازان #رنیک #وخاور #غدیس #فیلتر سنگینترین خریدهای گروهی 👇👇👇 #ذرت #پاریز #شرانل #شفن #فیلتر سرخط خرید فردا 👇👇👇 #وفیروزه #تادیکو #ذرت #زهلال #نیروترانسفر #شمس #وسنا #فیلتر جامع هوشمند 👇👇👇 #وبصادر #تایرا #سیستم #درهاور #درازک
-
بتا سهم
#خپویش با عدد 4252 میلیارد ریالی اغاز کرده است در اردیبهشت 9171 میلیارد ریال و خرداد 10166 میلیارد ریال بود و 3ماهه 23591 میلیارد ریال است
-
صندوق های طلای بورس ایران
🥇📉 **صندوق ETF طلای GLD طی 4 ماه گذشته حدود 12 میلیارد دلار خروج سرمایه ثبت کرده است.** 💰 💸 این میزان خروج از پایان فوریه تاکنون، بزرگ ترین **خروج 4 ماهه در حدود 13 سال اخیر** محسوب می شود. 📉 📊 در عمل این یعنی سرمایه گذاران ETF #طلا در این دوره: 🧾 بخشی از موقعیت های خود را نقد کرده اند. 📉 یا به دارایی های دیگر (مثل سهام یا اوراق) منتقل شده اند. 📉 و تقاضای مالی (paper gold) نسبت به قبل کاهش یافته است. ⬅️ نکته مهم اینجاست که این نوع داده ها بیشتر نشان دهنده **رفتار سرمایه گذاران مالی (ETF/فاندها)** است، نه الزاماً تقاضای فیزیکی طلا از سوی بانک های مرکزی یا بازار اسیا. 🏦 🌍 به همین دلیل ممکن است هم زمان با خروج از ETFها، در سمت دیگر بازار (مثل بانک های مرکزی یا خریداران اسیایی) تقاضا همچنان قوی باشد. ⚖️ ⬅️ این وضعیت معمولاً به یک شکاف رفتاری بین دو نوع بازیگر اشاره دارد: 📉 سرمایه گذاران مالی: کاهش ریسک و خروج 🏦 خریداران استراتژیک: انباشت بلندمدت 📈 #اونس #طلا #صندوق_طلا https://t.me/+JwGZkTjw0jVmMmM0
-
علی علی
#کفراور دو سال قبل در چنین روزی دعوت به مجمع تا این ساعت تاخیر در دعوت دارد
-
شپنا سلام مجمع شپنا کی هست دوستان کسی اطلاع داره ممنون میشم بگید؟